Örnsköldsvik - Samåkning!!!!

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Ort
ÖRNSKÖLDSVIK
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Det var då ett j-a gnäll om det där däcket.... :pannkyss

Men för o svara på frågan så... --> Nej :tomten

Ska ta tag i problemet imorgon. Däcket ligger o väntar här hemma.



Belial skrev:
2171808 Allt beror om du startar före eller samma tid som oss :hihi
Men det verkar att bli dåligt väder regn å kallt får se.
så det kanske blir en tur som förra helgen.


Har du BYTT DÄCK än :confused:
 

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Ort
ÖRNSKÖLDSVIK
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Edit: Däckbytet blir på måndag morgon.... :3freak

Men.. enligt tillförlitliga källor går däcket en hel drös med mil till. :banana

Vi kan ju höras på sh.com, d.v.s. här, vid 10 på lördagsmorgonen.
Så ser vi hur vädret är o.s.v. :Bugar





Belial skrev:
2171808 Allt beror om du startar före eller samma tid som oss :hihi
Men det verkar att bli dåligt väder regn å kallt får se.
så det kanske blir en tur som förra helgen.


Har du BYTT DÄCK än :confused:
 

Davva

Medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
örnsköldsvik
Hoj
Crf 1000 Africa Twin -16
däckval

Scott Sexpump skrev:
2173946 Edit: Däckbytet blir på måndag morgon.... :3freak

Men.. enligt tillförlitliga källor går däcket en hel drös med mil till. :banana

Vi kan ju höras på sh.com, d.v.s. här, vid 10 på lördagsmorgonen.
Så ser vi hur vädret är o.s.v. :Bugar

jag flaggar för wetrace imorgon, så jag ska ut i garaget o lägga regndäck nu ;-) hur mycket är de kvar till slitage varnaren? eller har du kanske redan passerat? du anar nog inte hur halt de kan bli i lite regn.....BYT!!! :7peta
 

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Ort
ÖRNSKÖLDSVIK
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Ja, blir det blött imorgon så stannar jag hemma. Jag är nog inte ensam känns det som.

Japp, jag byter på måndag. :rofl



Davva skrev:
2174777 jag flaggar för wetrace imorgon, så jag ska ut i garaget o lägga regndäck nu ;-) hur mycket är de kvar till slitage varnaren? eller har du kanske redan passerat? du anar nog inte hur halt de kan bli i lite regn.....BYT!!! :7peta
 

Davva

Medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
örnsköldsvik
Hoj
Crf 1000 Africa Twin -16
piano lasse

Belial skrev:
2169211 Asfalten var väl inge fel på åkte där i sön,fast vädret var sämre :huvet
Nog kan de bli en bra tur om du åk kl 10:00 så åk jag vid 12:00 så har jag tid att leta camel saker efter vägen :7peta ,men du måste ju vara mer precis
ang vilken växel du hade å vart okej :tummenupp
lättare att leta då :hihi

hörrre du ruuuu!!!! ta o spela en klämmig go dansbands låt från svensktoppen på ditt piano du;-) du ska få ett fälgkors i frammhjulet om du inte stryker camelen medhårs..... jag kanske ska ta o väcka dig när jag ger min lilla kille gröt på morgonen......de är väl ett hot om något!!! vad säger du nu? :fatta!
 

Jögga

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Yama r1-07
Davva skrev:
2174777 jag flaggar för wetrace imorgon, så jag ska ut i garaget o lägga regndäck nu ;-) hur mycket är de kvar till slitage varnaren? eller har du kanske redan passerat? du anar nog inte hur halt de kan bli i lite regn.....BYT!!! :7peta
Tjena .Har du fått dit växel föraren. Kände du igen bilen du matade mot. Var den från stan eller. Hoppas du har satt dit den ordenligt om den skulle dyka upp igen :hihi. Hoppas det blir bra väder imorgon då kan vi ta en tur annars blir det spackling på tracken :( . Jögga.
 

Davva

Medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
örnsköldsvik
Hoj
Crf 1000 Africa Twin -16
växelförare

Jögga skrev:
2174835 Tjena .Har du fått dit växel föraren. Kände du igen bilen du matade mot. Var den från stan eller. Hoppas du har satt dit den ordenligt om den skulle dyka upp igen :hihi. Hoppas det blir bra väder imorgon då kan vi ta en tur annars blir det spackling på tracken :( . Jögga.

jodå! den sitter där och de funkar perfekt, de var en c32 amg... o den gick riktigt bra, behövde 5an vid en omkörning men det fanns ingen växelpedal att växla med.... la inte ner nån stor undersökning i 260 så de fanns bara 6an att hålla stumt med.... kom faktiskt inte om... 264 o den gick lika... pinsamt :huvet med en r1 hade den varit grillad....men sitter men på en moped får man skylla sig själv. ses idag? :)
 

Jögga

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Yama r1-07
Davva skrev:
2175945 jodå! den sitter där och de funkar perfekt, de var en c32 amg... o den gick riktigt bra, behövde 5an vid en omkörning men det fanns ingen växelpedal att växla med.... la inte ner nån stor undersökning i 260 så de fanns bara 6an att hålla stumt med.... kom faktiskt inte om... 264 o den gick lika... pinsamt :huvet med en r1 hade den varit grillad....men sitter men på en moped får man skylla sig själv. ses idag? :)
Hej. Får avvakta vill få bort wet race skylten. Ser ut som om det ska spricka upp. Får ge vädret nån timme. Får väl sitta med en popcorn påse 3d glas ögon och titta ut och hoppas :hihi. Får se om david ringer var tydlingen på fest i går med arbets kompisarna. :död Om det blir nåt jobb i dag. Har du nån tid och åka idag. Jögga.
 

Davva

Medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
örnsköldsvik
Hoj
Crf 1000 Africa Twin -16
väder

Scott Sexpump skrev:
2174826 Ja, blir det blött imorgon så stannar jag hemma. Jag är nog inte ensam känns det som.

Japp, jag byter på måndag. :rofl

efter regn kommer solsken.... :tummenupp det klarnar upp, innen 12 är det torrt o sol, frågan är väl hur långt man ska köra för att inte behöva riskera för mycket regn.... nu måste ju jag lägga om till torrdäck.... ska ringa o väcka prästen o höra vägförslag. :)
 

Davva

Medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
örnsköldsvik
Hoj
Crf 1000 Africa Twin -16
ang.körning

Jögga skrev:
2176010 Hej. Får avvakta vill få bort wet race skylten. Ser ut som om det ska spricka upp. Får ge vädret nån timme. Får väl sitta med en popcorn påse 3d glas ögon och titta ut och hoppas :hihi. Får se om david ringer var tydlingen på fest i går med arbets kompisarna. :död Om det blir nåt jobb i dag. Har du nån tid och åka idag. Jögga.

de blir ingen körning för mig idag, min lilla kille har varit sjuk ett tag o blir inte bättre, kanske måste upp på sjukhuset under dagen... hoppas ni får en fin tur... kör fort men med förstånd.
 

Belial

Medlem
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
R1
Davva skrev:
2174827 hörrre du ruuuu!!!! ta o spela en klämmig go dansbands låt från svensktoppen på ditt piano du;-) du ska få ett fälgkors i frammhjulet om du inte stryker camelen medhårs..... jag kanske ska ta o väcka dig när jag ger min lilla kille gröt på morgonen......de är väl ett hot om något!!! vad säger du nu? :fatta!
Inte en bra ide att väcka mig :mad:
jag blir sååå kinkig :4skrika
 

Belial

Medlem
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
R1
Jögga skrev:
2176010 Hej. Får avvakta vill få bort wet race skylten. Ser ut som om det ska spricka upp. Får ge vädret nån timme. Får väl sitta med en popcorn påse 3d glas ögon och titta ut och hoppas :hihi. Får se om david ringer var tydlingen på fest i går med arbets kompisarna. :död Om det blir nåt jobb i dag. Har du nån tid och åka idag. Jögga.
Ring mig när du e på väg ut :tungan
det är lite blöta fläckar men det torkar snabbt :hihi

Scott Sexpump skrev:
2176279 japp, fint väder :)

vaknade nu :rolleyes:

hur blir det?b
Trötter :)
nog ska jag åka en tur iaf :yoparty
Man är inte gjord av socker :hihi
 

spexarn

Alzheimers light
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Suzuki Gsx-r 750 -01 Streetfighter
hur länge blir ni ute ? vi ska ut en sväng lite senare .. körde hela dagen igår och i förrgår :) .. precis, inte är man gjord av socker inte!
 

Belial

Medlem
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
R1
Scott Sexpump skrev:
2176290 Japp, m2, jag är på.

Hur går det för Forsberg då?
Jo han ska me.
när ska vi träffas då :confused:

spexarn skrev:
2176292 hur länge blir ni ute ? vi ska ut en sväng lite senare .. körde hela dagen igår och i förrgår :) .. precis, inte är man gjord av socker inte!
Har ingen aning hur länge eller hur långt
när ska ni ut då :confused:
 

spexarn

Alzheimers light
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Suzuki Gsx-r 750 -01 Streetfighter
Belial skrev:
2176303 Jo han ska me.
när ska vi träffas då :confused:


Har ingen aning hur länge eller hur långt
när ska ni ut då :confused:


vet inte riktigt, jojje skulle höra av sig, fick lov att gå ut och jobba ... får se om mina packboxar håller :p
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top