Belial
Medlem
Körde en sväng för nån dag sedan, lite taskigt med fäste men va faan.
Tror inte jag behöver nåt framhjul i sommar
Lär nog vara dåligt ett tag till
mera + grader innan det blir bättre
Var inte framhjul optional på din
Körde en sväng för nån dag sedan, lite taskigt med fäste men va faan.
Tror inte jag behöver nåt framhjul i sommar
Är du ledig då Tomas? Inte jag du måste komma in och handla hos oss som första kund, så att presentkortet stannar inom Clas .
Här var det lugnt och tyst
Är du ledig då Tomas? Inte jag du måste komma in och handla hos oss som första kund, så att presentkortet stannar inom Clas .
Väntar till helgen gått 0 mil inga vinter däck till hojen Har du varit ute och åkt något eller.TYST måste vila
Bäst att passa på innan HOomer börjar köra på allvar
då är det slut på lugna kvällar
Hur går det att få ihop hojen då?
Jögga har du kört in din nya än?
Väntar till helgen gått 0 mil inga vinter däck till hojen Har du varit ute och åkt något eller.
Vem var det som var ute och körde igår? Vi åkte bil på väg upp till Ö-vik då vi mötte 2st på en R1:a (lr nått liknande ) strax norr om Näske vid 2-tiden.
skulle kunna vara mig du såg! var påväg ner till sundsvall vid den tidpunkten men de var bara jag på hojen. såg inte en ända hoj eftervägen
TYST måste vila
Bäst att passa på innan HOomer börjar köra på allvar
då är det slut på lugna kvällar
Hur går det att få ihop hojen då?
Jögga har du kört in din nya än?
jobbar på att få ihop biken ! sitter inte i mig utan grejjerna jag beställt, samma visa jämt! inte så superbråttom än, blåsigt och kallt ute, 0 fäste! men det rycker i gas nerven!! vi får ta några turer här i sommar igen
fan jögga har du uppdaterat dig med en ny r1:a igen !! du diiiiiiin !!!! hur många mil blev det på 06:an?
Tja per, nu ha jag bytt hoj och lämnat twinträsket
men tjena tok där! ser bra ut bästa hojen med hehe! haru nån bild? blire mycket åka i övik?
adda mig så kan jag skicka.
ansodg01@student.umu.se
Jo jag körde i helgen...fick dock punka (läs spik) i däcket efter 4 mil så hojjen e kvar i övik.
maximalt oflyt eller vad?? tråkigt, men är det mestadels i övik du kommer härjar? la till dig nu
Vägarna e ju inte riktigt sopade, mkt skit kvar...sen mjuka däck på det och max oflyt..Nä tyvärr så blire bara helgåkningar i övik och på semestern.
Jag kör med msn, inte icq.
jobbar på att få ihop biken ! sitter inte i mig utan grejjerna jag beställt, samma visa jämt! inte så superbråttom än, blåsigt och kallt ute, 0 fäste! men det rycker i gas nerven!! vi får ta några turer här i sommar igen
fan jögga har du uppdaterat dig med en ny r1:a igen !! du diiiiiiin !!!! hur många mil blev det på 06:an?
Vad har du beställt då som tar sån tid?
Jo nån tur bör det nog bli i sommar
Jögga tyckte att det blev för lite bensin kvar i tanken på -06:an
så han bytte till en -07:a med full tank
500 mil på 06an däcks: byte vafan bytte istället Funderar på att ta en sväng i dag får sluta lite tidigare.ja lite allt möjligt smått och gått hehe ! måste ju blinga till det lite!
haha, jaså det var så, han hann inte ens tömma tanken hihi!
så det har inte blivit nån jungfru tur än då?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|