Dessutom kör man fortare med öronproppar...
Apoteket har en variant som fungerar bra, en siliconklump som man formar till i ytterörat, blir helt tätt utan att det trycker inne i örat
Öronproppar is da shit.
Motorcykeln kommer destutom låta ändå goare sen när man tar ur propparna för att posera igenom stan.
Kostar?
Kör inte en meter utan pluggar....
Pluggar is da shit!
Apoteket har en variant som fungerar bra, en siliconklump som man formar till i ytterörat, blir helt tätt utan att det trycker inne i örat
Fördelen med de gula är att allt vax åker ut med proppen
Konstigt att mc-hjälmar trots sina höga priser är så dåliga på att utestänga ljud.
Min Shoei är ganska tyst om man håller huvudet helt upprätt (fartvinden möter hjälmen rakt framifrån), men när man lutar den aningen framåt, som vid normal körställning på en sporthoj, så blir bruset väldigt irriterande vid längre sträckor om man kör utan proppar.
Det är väl inte så att hjälmarna utformas för att vara tysta vid upprätt körställning när sporthojsförarna representerar en stor del av marknaden?
Spöar skjortan av andra proppar!
Morsning!
Jag har http://www.earfoon.com/ sen några år tillbaka. Eftersom jag har dem på krogen också så gillar jag att de är diskreta. Kostar en slant, jag lovar att man håller reda på dem!
Finns speciella för hojåkning.
Spöar skjortan av andra proppar!
/Fredde
KOSTAR skjortan av andra proppar också.
Fast jag funderar ständigt på om det inte är bättre med ett par såna än valfritt annat par. Hur funkar de på krogen?
Är riktigt sugen på ett par från earfoon. Främst "Biker Music Sound".
Vilken modell har du?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |