Styret_Larsson
Gubbsportnörd.
- Gick med
- 18 Aug 2021
- Hoj
- Suzuktm
Vilka öronpluggar rekommenderar ni? Ser att det finns en del att välja bland men tycker att en del ser direkt obekväma ut. De ska ju helst inte kännas av där under hjälmen.
De skyddar dock inte din hörsel, även om det upplevs tyst.AirPod Pro 2, praktiska så man kan höra på musik om man vill. Regleras från tfn...
Helt enig.Mina favoritöronproppar är Apotekets blåa ”sov gott”-pluggar. Bättre ljuddämpning än alla pluggar av silikon, gult skum, etc. De enda som jag upplevt är bättre är de orangea öronproppar som kallas ”Extra” (från statliga apoteket, men finns liknande på flertalet apotek), men de trycker lite i örongången om man har dem i flera timmar, så inte lika bekväma som de blåa. Har även testat formgjutna öronproppar och de var bekvämast men dämpade inte lika mycket som någon av ovanstående.
Köp Cirrus Öronpropp SovGott, 5 par | Apoteket.se
Handla Cirrus Öronpropp SovGott, 5 par på Apoteket.se för 29,00. Varan finns i lager för snabb leverans hem till dig eller om du vill hämta i någon av våra butiker.www.apoteket.se
Köp Cirrus Öronpropp Extra, 5 par | Apoteket.se
Handla Cirrus Öronpropp Extra, 5 par på Apoteket.se för 29,00. Varan finns i lager för snabb leverans hem till dig eller om du vill hämta i någon av våra butiker.www.apoteket.se
+1 på formgjutna.Jag köpte gjutna hörselproppar 2012.
Dom använder jag fortfarande.
Jag tror att dom kostade 1500-2000kr då, men efter 10 års användande så kan lätt säga att det är värt pengarna.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Bra att du är nöjd men dom har Dämpning: SNR = 34 dB.Mina favoritöronproppar är Apotekets blåa ”sov gott”-pluggar. Bättre ljuddämpning än alla pluggar av silikon, gult skum, etc. De enda som jag upplevt är bättre är de orangea öronproppar som kallas ”Extra” (från statliga apoteket, men finns liknande på flertalet apotek), men de trycker lite i örongången om man har dem i flera timmar, så inte lika bekväma som de blåa. Har även testat formgjutna öronproppar och de var bekvämast men dämpade inte lika mycket som någon av ovanstående.
Köp Cirrus Öronpropp SovGott, 5 par | Apoteket.se
Handla Cirrus Öronpropp SovGott, 5 par på Apoteket.se för 29,00. Varan finns i lager för snabb leverans hem till dig eller om du vill hämta i någon av våra butiker.www.apoteket.se
Köp Cirrus Öronpropp Extra, 5 par | Apoteket.se
Handla Cirrus Öronpropp Extra, 5 par på Apoteket.se för 29,00. Varan finns i lager för snabb leverans hem till dig eller om du vill hämta i någon av våra butiker.www.apoteket.se
Förklara hur tack.De skyddar dock inte din hörsel, även om det upplevs tyst.
Jag använder Huskvarna (tror att det är 3M) orange koniska. Dämpar bra och är mycket skönare än de vanliga EAR som spränger sönder hörselgången men inte sladdriga som EARS koniska är.Vilka öronpluggar rekommenderar ni? Ser att det finns en del att välja bland men tycker att en del ser direkt obekväma ut. De ska ju helst inte kännas av där under hjälmen.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|