monzza skrev:Tja antar att det är någon här som kan ge mig svar på ett par frågor...
1. Hur långt är det mellan Östersund och Åre?
2. är det långt mellan flygplatsen och tågstationen i Östersund?
Abloy skrev:Östersund-Åre, 98 km
Flygtaxi till åre från flygplatsen kostar ca 300 och vill du vara säker på att åka taxi hela vägen så åk med Stefans Taxi, han brukar ha trevliga bilar att åka med.monzza skrev:Tack för svaren...nu ska jag sätta mig å planera resan till Åre..har inte bestämt mig än om jag ska flyga eller ta tåget men det lutar åt flyget även om det är dyrare...
Men än en gång tack för svaren.
sportarn skrev:Flygtaxi till åre från flygplatsen kostar ca 300 och vill du vara säker på att åka taxi hela vägen så åk med Stefans Taxi, han brukar ha trevliga bilar att åka med.
www.stefanstaxi.se
goodfella skrev:Mellan Arvidsjaur-Arjeplog(82km) åker man flygtaxi för 150kr.
Jag funderar över hur det går ihop
Flygtaxi fungerar på det sättet att man åker ihop flera personer, när det är högsäsong så är det ingen taxi utan en buss. Men beställer du samma resa av stefan så får du åka för samma pris fast åka taxi, du får kanske åka med andra människor men du är säker på att få åka taxi i alla fall.Haglind skrev:Jag pratade med flygtaxi uppe i östersund i fredags och det kosta 250kr/person om man kan stå ut med att åka med andra människor. Tror att hon sa att man kunde boka på www.flygtaxi.se.
EDIT: är du under 26 så flyger du nästan gratis med... kommer inte ihåg hur mycket det kostar men jag tror att det var runt 400 enkel resa.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|