Östersunds trakten

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
De-e-bar-å-åk skrev:
Någon som vill ta en tur någon kväll framöver? (för någon är väl sugen!!) :D

Jodå..ledig till helgen + att det lär bli någon tur någon kväll framöver torsdag-fredag typ. Bor själv i järpen men det tar ingen lång stund till östersund. PM mig kvällen innan så kanske jag hänger med+någon fler.
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Det vore kul. Inte alls omöjligt att jag hänger på endera dagen. Mina hojpolare här i Östersund har flyttat, så jag känner ingen motorcyklist som bor i närheten längre. Försöker övertala några att börja övningsköra med mig nästa sommar :)

Lam-Kaka: Du råkar inte känna en nybliven pappa som heter Niklas? Haft en cbr600 innan? I så fall har jag sett bilder på din mille.
 

De-e-bar-å-åk

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Östersund
Hoj
CBR 900 -98
Lam-Kaka skrev:
Jodå..ledig till helgen + att det lär bli någon tur någon kväll framöver torsdag-fredag typ. Bor själv i järpen men det tar ingen lång stund till östersund. PM mig kvällen innan så kanske jag hänger med+någon fler.


Ja vi får bestämma någon dag, men i helgen blir det Falun och Gyllenetider med eller utan hoj. Såg ett gäng på flygrakan vid optands flygfält igår kväll (söndag)som sparade lite på framdäcken så fler sugna finns det nog.
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Nickname vill nog med om han lyckas plasta ihop gixxern som han vurpade efter tre dagar i hans ägo... :crash
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
mb skrev:
Det vore kul. Inte alls omöjligt att jag hänger på endera dagen. Mina hojpolare här i Östersund har flyttat, så jag känner ingen motorcyklist som bor i närheten längre. Försöker övertala några att börja övningsköra med mig nästa sommar :)

Lam-Kaka: Du råkar inte känna en nybliven pappa som heter Niklas? Haft en cbr600 innan? I så fall har jag sett bilder på din mille.

Jup det är jag :)
 
Last edited:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Har det blivit några Östersundsåkningar eller?
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Nja, jag o Lurch har ju åkt lite...men man skulle ju kunna ses i kväll/eftermiddag i badhusparken för o se vilka alla är iaf. Jag kan inte åka så långt ikväll dock börjar jobba 22. Men i helgen skulle va ballt....ja hursomhelst jag o Lurch far nog till Badhus ikväll iaf..kom dit vettja
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ikväll packar jag för touring, men jag är gärna på senare framöver :)
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Då det är streetlegal racing i Lugnvik klockan 15 idag så kanske vi ska passa på att samla ihop lite hojar och köra lite och snacka lite skit?

When in doubt, burnout
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top