Öva bakhjul kallt men går!

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
JJ(CBR)JJ - Sporthojs egen lilla crack-pipa i humlegården !

Inte sagt att du inte behövs, absolut inte - Jag ser dig som en frisk fläkt och alldeles underbart anti-PK. Det finns absolut plats för dig här. Har faktiskt saknat dig när du lyst med din frånvaro.

Med detta sagt........Jag skulle bli sådär alldeles överlyckligt glad om du ville göra detta IQ-test https://www.mensa.se/bli-medlem/provtest-r1/ - Det är som sagt ett provtest (en teaser). Helt gratis och mest för att få folk att tro de är supersmarta som sätter alla frågor....och sedan betalar för att göra ett "riktigt" IQ-test (och känner sig dumma igen...Ähhm hrm hrm...."been there, done that")

Ska sanningen fram så är det inte speciellt svårt, men ger ändå vissa indikationer på vart du befinner dig. När man gör det riktiga testet så är det några resor värre som sagt.

Kan du inte göra detta och förmedla vad du fick (sanningsenligt) - För jag tror du är en rätt smart kille innerst inne som spelar crazy kille för att få showa lite.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Jag brukar fejka att jag får ligga.
Funkar varje gång.

:tuttar

Hahaha

- Träffade en skitsnygg brud i helgen, kan säg att jag hade halva inne efter bara några minuter.

Kompisen - Det var som fan, men vadå halva inne ?

- Ja, jag ville.....men inte hon !

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Full pott, 126 eller mer:) Nu skall jag fira med en öl:banana

Får väl bli en öl för mig med då :)

Men den där texten "Du har goda chanser......." - Jo tjena.....Det är buslätt HÄR, det är INTE lika lätt på det riktiga testet !

Last edited:

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Yzf R1;62325) IJag skulle bli sådär alldeles överlyckligt glad om du ville göra detta IQ-test [url skrev:
https://www.mensa.se/bli-medlem/provtest-r1/[/url] - Det är som sagt ett provtest (en teaser).

Jag fattade inte ens provfrågan :galen:

antonkg

Fartdåre
Gick med
7 Oct 2014
Hoj
Suzuki GSR 600
JJ(CBR)JJ - Sporthojs egen lilla crack-pipa i humlegården !

Inte sagt att du inte behövs, absolut inte - Jag ser dig som en frisk fläkt och alldeles underbart anti-PK. Det finns absolut plats för dig här. Har faktiskt saknat dig när du lyst med din frånvaro.

Med detta sagt........Jag skulle bli sådär alldeles överlyckligt glad om du ville göra detta IQ-test https://www.mensa.se/bli-medlem/provtest-r1/ - Det är som sagt ett provtest (en teaser). Helt gratis och mest för att få folk att tro de är supersmarta som sätter alla frågor....och sedan betalar för att göra ett "riktigt" IQ-test (och känner sig dumma igen...Ähhm hrm hrm...."been there, done that")

Ska sanningen fram så är det inte speciellt svårt, men ger ändå vissa indikationer på vart du befinner dig. När man gör det riktiga testet så är det några resor värre som sagt.

Kan du inte göra detta och förmedla vad du fick (sanningsenligt) - För jag tror du är en rätt smart kille innerst inne som spelar crazy kille för att få showa lite.

Jag är nöjd bara jag har IQ till att öppna garagedörren och sätta på mig skinnstället.. Sen ska ju nyckeln i med.. men det är en annan femma :va

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år