Övernattningsmöjlighet Mc-Dagarna 22-25/6

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Ni som har tänkt att åka till Västervik o Mc-Dagarna (se länk http://www.mcdagarna.com/ ) kommer nu att få ett väldigt förmånligt erbjudande. :hihi
Jag kan ordna med övernattning för er som inte gillar att slagga i tält, lr om de skulle bli dåligt väder. Vet absolut inte hur stort intresset är ,lägger mer upp detta som en intresseanmälan.
Lägenhetent ligger ganska centralt, västervik är inte så stort så de är gångavstånd till de mesta.
Lägenheten består av två rum o kök, dusch o wc, tv, sunkig video, Canal Digital tallrik.
Ser gärna inte att de kommer ett gäng på 20 pers som har tänkt att supa sönder mitt ställe utan en ordnad grupp på 4-6 pers typ... aja, får se vart de leder.. jag kommer inte att bo i lägenheten så ni bli ensamma.
Garage tror ja inte att jag kan ordna, iallafall inte i anslutning till lägenheten men de finns en innergård där ja har parkerat många nätter utan att någon rört cykeln.
Pris: 700:- natten oberoende av antal människor. inkl fribiljetter till Stadts nattklubb fredag och lördag (kostar 80-120 tror jag)

Last edited:

Klyka

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2007
Hoj
954
Ni som har tänkt att åka till Västervik o Mc-Dagarna (se länk http://www.mcdagarna.com/ ) kommer nu att få ett väldigt förmånligt erbjudande. :hihi
Jag kan ordna med övernattning för er som inte gillar att slagga i tält, lr om de skulle bli dåligt väder. Vet absolut inte hur stort intresset är ,lägger mer upp detta som en intresseanmälan.
Lägenhetent ligger ganska centralt, västervik är inte så stort så de är gångavstånd till de mesta.
Lägenheten består av två rum o kök, dusch o wc, tv, sunkig video, Canal Digital tallrik.
Ser gärna inte att de kommer ett gäng på 20 pers som har tänkt att supa sönder mitt ställe utan en ordnad grupp på 4-6 pers typ... aja, får se vart de leder.. jag kommer inte att bo i lägenheten så ni bli ensamma.
Garage tror ja inte att jag kan ordna, iallafall inte i anslutning till lägenheten men de finns en innergård där ja har parkerat många nätter utan att någon rört cykeln.
Pris: 700:- natten oberoende av antal människor. inkl fribiljetter till Stadts nattklubb fredag och lördag (kostar 80-120 tror jag)

Ja skulle gärna komma åt det där inträdet på statt nattklubb :) kan det fixxas tror du ...

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Hmm, datumet ... MC-dagarna är 26 - 29 Juli
Men det kanske är midommar du vill hyra ut lägenheten

Kolla när jag postade första inlägget :p

Ja skulle gärna komma åt det där inträdet på statt nattklubb :) kan det fixxas tror du ...

Hmm.. Ska se vad jag kan ordna.
Känner fortfarande en som jobbar där men han sitter oftast på corner eller någon pizzeria så han är halvsvår att få tag på.

Last edited:

Klyka

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2007
Hoj
954
sjysst den där killen du snacka om som jobbar där, han är säkert skit bra kille han va ?? bra dag sägs det..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...