Triumph Int
Medlem
Är detta nått man behöver?
Kolla trycket med en lös mätare är ju inte så besvärligt
Kanske bra om man har en punka?
Kolla trycket med en lös mätare är ju inte så besvärligt
Kanske bra om man har en punka?
Behövs ej. När jag tog körkort för ett gäng år sedan så lärde man sig att göra en fordons kontroll innan avfärd.
Sparka på däcken kolla lampor.. Det kommer man långt med. Men med tanke på att man ser typ 10-20 bilar varje dag som är enögda så är det inte många som kollar sina fordon..
Älskar min TPMS på min Street Triple Har varnat en gång, fyllde upp och bågen kändes som ny
Eftersom alltfler cyklar har ABS-kan man sköta det på elektronisk väg genom analys av ABS-sensorn (har ej med bromsning att göra). Det behöver alltså inte kosta mer än ett par rader kod.
på bil fungerar det ypperligt men jag vet inte om det är lika lätt på hoj. En kurvig väg och du har en annan rullradie i snitt osv. Så fall kanske man måste sätta det i samband med en gyro eller dylikt.
Behövs ej. När jag tog körkort för ett gäng år sedan så lärde man sig att göra en fordons kontroll innan avfärd.
Sparka på däcken kolla lampor.. Det kommer man långt med. Men med tanke på att man ser typ 10-20 bilar varje dag som är enögda så är det inte många som kollar sina fordon..
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari