Triumph Int
Medlem
Är detta nått man behöver?
Kolla trycket med en lös mätare är ju inte så besvärligt
Kanske bra om man har en punka?
Kolla trycket med en lös mätare är ju inte så besvärligt
Kanske bra om man har en punka?
Behövs ej. När jag tog körkort för ett gäng år sedan så lärde man sig att göra en fordons kontroll innan avfärd.
Sparka på däcken kolla lampor.. Det kommer man långt med. Men med tanke på att man ser typ 10-20 bilar varje dag som är enögda så är det inte många som kollar sina fordon..
Älskar min TPMS på min Street TripleHar varnat en gång, fyllde upp och bågen kändes som ny
![]()
Eftersom alltfler cyklar har ABS-kan man sköta det på elektronisk väg genom analys av ABS-sensorn (har ej med bromsning att göra). Det behöver alltså inte kosta mer än ett par rader kod.
på bil fungerar det ypperligt men jag vet inte om det är lika lätt på hoj. En kurvig väg och du har en annan rullradie i snitt osv. Så fall kanske man måste sätta det i samband med en gyro eller dylikt.
Behövs ej. När jag tog körkort för ett gäng år sedan så lärde man sig att göra en fordons kontroll innan avfärd.
Sparka på däcken kolla lampor.. Det kommer man långt med. Men med tanke på att man ser typ 10-20 bilar varje dag som är enögda så är det inte många som kollar sina fordon..
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |