Är ju precis hur mycket plats som helst och utmarkerade linjer och skit. Borde ju vara skapligt tomt där på helgen...
Men alltså går det inte att träna lite på Tullinge flygfält, alltså där man kör upp? Är ju precis hur mycket plats som helst och utmarkerade linjer och skit. Borde ju vara skapligt tomt där på helgen.
Jag vet det finns en bom där som leder ut till vägen, som är stängd efter 18 och på helger, men om jag inte minns helt fel så ska det inte finnas någon bom om man smiter in från det lilla villaområdet i närheten. Det gjorde jag och körläraren en gång när bommen var stängd och vi skulle köra lite 90-bromsningar...
Eller hur.Då får man kryssa mellan radhus, tjänstebilar och olycklig nedre medelklass. Det går inte att landa ett modellplan där ens längre.
Hm, vet jag iof inget om. Jag var där en helg med körläraren, kanske är mer ok om man har läraren med sig. Nåja, man kanske ändå ska se upp för Tullinge, men det låter ju piss om man inte ska kunna snurra lite fredligt där nån solig lördag. Ringa polisen låter ju...jadu.Visst går det att köra där men inte att rekommendera.
Eller hur.
Nu vill jag inte minnas att det var några som helst svårigheter att köra in där, samt att träna just undanmanöver, lågfart och broms funkar utan problem när man väl är på flygfältet. Man kör ju liksom upp där så...
Hm, vet jag iof inget om. Jag var där en helg med körläraren, kanske är mer ok om man har läraren med sig. Nåja, man kanske ändå ska se upp för Tullinge, men det låter ju piss om man inte ska kunna snurra lite fredligt där nån solig lördag. Ringa polisen låter ju...jadu.
Eller hur! Verkar ju galet att man inte kan få köra in och träna lite. Som sagt, man ska ju ändå köra upp där! De vill verkligen gynna körskolorna.. att det ska vara så svårt att köra privat. Ska nog köra dit iaf och kolla om man kan smita in. Via villaområdet alltså.. Tack för hjälpen!
Eller hur.
Nu vill jag inte minnas att det var några som helst svårigheter att köra in där,
Jadu, med tanke på att jag klarade uppkörningen förra Torsdagen så skulle jag säga rätt färska.Och hur gamla är dina minnesbilder då egentligen? Jag körde också upp där men det har hänt lite där sen dess....så att säga.
Vilka de? Vaktbolaget? Dom som bor i villaområdet där? Polisen?Eller hur! Verkar ju galet att man inte kan få köra in och träna lite. Som sagt, man ska ju ändå köra upp där! De vill verkligen gynna körskolorna.. att det ska vara så svårt att köra privat. Ska nog köra dit iaf och kolla om man kan smita in. Via villaområdet alltså.. Tack för hjälpen!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|