Övningskörning I jönköping

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
Övningsledare i Jönköping sökes

Tjo!!

Håller på att ta mitt MC kort men behöver skaffa mig ett knippe med rutin innan uppkörningen.Har kört en Lektion på skola innan och det gick strålande,det ända var att jag skulle skaffa mig lite rutin.
Nu är det så att jag har 2 st som jag skulle övningsköra med men de har aldrig tid o köra helt plötsligt och jag har tröttnat på att ringa o tjata varje gång solen tittar fram och ändå få samma svar att det går inte idag bla bla.. :(
Trodde de flesta skulle va ganska ivriga o komma ut o köra när solen skiner,man får ju passa på medans den är framme.
Så om det finns nån som haft körkort i 5 år och tycker det är roligt och har tid o köra när solen tittar fram på kvällar o helger och skulle kunna tänka sig att bli min övningsledare för en tid framåt så hör jätte gärna av er.

Jag har uppkörningstid 13 juni och skulle gärna klara det då eftersom det är väldigt långa väntetider på uppkörningstider.Så tveka inte o hör av er om ni känner att ni är villiga att ta sig an en gröngöling o lära upp.


Finns det verkligen ingen som vill eller kan? Riktigt tråkigt :(
 
Last edited:

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
BAD skrev:
Tjo!!

Håller på att ta mitt MC kort men behöver skaffa mig ett knippe med rutin innan uppkörningen.Har kört en Lektion på skola innan och det gick strålande,det ända var att jag skulle skaffa mig lite rutin.
Nu är det så att jag har 2 st som jag skulle övningsköra med men de har aldrig tid o köra helt plötsligt och jag har tröttnat på att ringa o tjata varje gång solen tittar fram och ändå få samma svar att det går inte idag bla bla.. :(
Trodde de flesta skulle va ganska ivriga o komma ut o köra när solen skiner,man får ju passa på medans den är framme.
Så om det finns nån som haft körkort i 5 år och tycker det är roligt och har tid o köra när solen tittar fram på kvällar o helger och skulle kunna tänka sig att bli min övningsledare för en tid framåt så hör jätte gärna av er.

Jag har uppkörningstid 13 juni och skulle gärna klara det då eftersom det är väldigt långa väntetider på uppkörningstider.Så tveka inte o hör av er om ni känner att ni är villiga att ta sig an en gröngöling o lära upp.


Finns det verkligen ingen som vill eller kan? Riktigt tråkigt :(

tja, du kör ju rätt märke o allt, hade du bott "lite" närmre så, alternativt ta dej hit med hojen på släp men det låter kanske lite jobbigt? //p
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Vi alla som kör är för unga/har inte haft kort så länge tyvärr...:(
 

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
red_ninja skrev:
tja, du kör ju rätt märke o allt, hade du bott "lite" närmre så, alternativt ta dej hit med hojen på släp men det låter kanske lite jobbigt? //p


Den är riktigt trevlig o köra! fast jag kör ju inte så mycket med den,står mest o dammar för tillfället :mad: Det skulle ju bli lite omständigt,men helt klart varit värt det om jag klarar uppkörningen.Fast den enda bil jag har med drag ska skrotas och har körförbud :( men tack så mycket för erbjudandet, det blir nog kanske till att ta några extra körlektioner i stället och hoppas på att det gör susen,det är bara hoppas o be :Bugar Det är ju ändå 1 månad kvar till uppkörning så det kan ju hända mycket tills dess.
 

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
Emmi skrev:
Vi alla som kör är för unga/har inte haft kort så länge tyvärr...:(

Det verkar inte bättre,annars hade det varit perfekt för då hade jag oxå kunnat köra med på lite härliga turer. :)

Jag får hoppas att polarens hoj pajar igen så jag måste åka å laga den en gång till då kanske han ställer upp o köra en timme med mig igen. ;)
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
BAD skrev:
Tjo!!
.Så tveka inte o hör av er om ni känner att ni är villiga att ta sig an en gröngöling o lära upp.


Finns det verkligen ingen som vill eller kan? Riktigt tråkigt :(


tro mig, du är inte ensam om detta problem här.. tråkigt.. däremot när de gäller "villiga att ta sig an en gröngöling o lära upp." så joina min wheelie-skola.. du kommer att bli grym.. :tummenupp
 

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
Goffe skrev:
när de gäller "villiga att ta sig an en gröngöling o lära upp." så joina min wheelie-skola.. du kommer att bli grym.. :tummenupp

Det där låter som något för mig :D
var skriver man in sig :)
 

BAD

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Förr Kawazaki Ninja modell skrot pga flygtur, Nu Yamaha XT660X
Nu så kommer det nog bli lite mer körning framöver,har pratat lite med min polare och nu skulle han ha mer tid över för mig :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top