Facket skrev:Hej.
Tanken var så att jag skulle med till danmark på mc-träff, men inte tagit mig tiden att ta körkort. :kocko
Frågan är nu, är det tillåtet att övningsköra utomlands? Eller blir det olovlig körning?
Mvh.
spectre skrev:När jag ringde vv förra sommaren när jag och farsan o morsan o linda skulle ner till tyskland och jag fick inte övningsköra utanför gränserna enligt dom.. men ring vv och fråga
Facket skrev:Men man måste väl ha pass å sånt för att komma förbi tullen vid gränsen, eller?
Men tack för infon, ska ringa vv.
Mvh.
Solid snake skrev:Pass till danmark?
Det kan väl funka om du har en dansk handledare som är godkänd av danska vv eller vad dom har för nått, dessutom måste det vara en dansk medborgare osv osv, precis som svenska förmodligen.
Fast byt ut allt svenska mot danska, om du fattar hur jag menar.
Solid snake skrev:Pass till danmark?
Det kan väl funka om du har en dansk handledare som är godkänd av danska vv eller vad dom har för nått, dessutom måste det vara en dansk medborgare osv osv, precis som svenska förmodligen.
Fast byt ut allt svenska mot danska, om du fattar hur jag menar.
Facket skrev:Syftade på tyskland där med pass.
Personen i fråga som ska vara min handledare, är dansk medborgare... har iaf varit.
granath_ skrev:"har varit" spelar ingen roll. det är dagens läge som betyder något.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|