Övningskörning

Vampyra

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2010
Hoj
.
Någon som vill Övningsköra med mig!!!

På grund av att min sambos pappa ska operaras inom 2 månader verkar det tragiskt nog som att han inte direkt kan övningsköra med mig.

Så undrar snällt om det finns det någon vänlig själ där ute som skulle tänkas kunna vilja ställa upp och övningsköra med en tös som bara läääängtar efter att få komma ut på vägarna?..

Gärna någon som finns nära Malmö/ Arlöv då det är där både hojen och jag befinner mig och som har relativt gott om tid då ja vill komma igång så fort som möjligt! Givetvis så står jag för bensin kostnaderna.

*Hoppas hoppas hoppas*:)

Last edited:

Skånsk Rossi

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2010
Hoj
ingen, men 2011 ska kortet tas då jävlar!
Börja direkt på körskola istället? Fast jag håller med jag skulle också vilja testa en mc innan man börjar men tror ändå de går väldigt snabbt att "komma in i det. En lektion med eller mindre :p

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kolla med GSXR1100RR. Han är gammal gubbe som kan det här med hoj, vet inte hur mycket tid han har men frågan är fri. :tummenupp Skriv annars i vårt forum, där hänger mer folk från "våra" trakter. Lättare kanske att få napp. :)

Vampyra

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2010
Hoj
.
Börja direkt på körskola istället? Fast jag håller med jag skulle också vilja testa en mc innan man börjar men tror ändå de går väldigt snabbt att "komma in i det. En lektion med eller mindre :p

Tror du inte att de tar lite längre än 1 lektion? Jag har ALDRIG kört varken moppe eller hoj förut så jag är en total rookie:p Min sambo är grym på att köra och ville ju övningsköra med han, men tyvärr så råkar han då bara vara 23 år och får inte köra med mig:/ men ja..

Får väll kolla upp de där med körskolan. Kanske är något o tänka på:p

Kolla med GSXR1100RR. Han är gammal gubbe som kan det här med hoj, vet inte hur mycket tid han har men frågan är fri. :tummenupp Skriv annars i vårt forum, där hänger mer folk från "våra" trakter. Lättare kanske att få napp. :)

Okej, tack. Ska skriva till honom direkt och fråga. Tänkte inte på att man kunde göra de, är inte så haj på denna sidan. Tack för tipset ska skriva är också=)

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...