Övningsområden i/runt Vänersborg?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Självklart måste man ha staket, tänk om någon får för sig att mot förmodan ha kul med ett fordon... Mina guldkorn för träning är föga förvånande i Stenungsund, men det är lite väl långt att åka.
Jag minns den ljuva tiden när man kunde ge sig ut och sladda i snön på shoppingladornas parkeringar efter stängningsdags, men numer plogar dom ju vallar för att hindra det, staket vid raderna eller hägnar in områdena :huvet

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Men är det inte en större asfaltsplan nere vid kanalen på vägen mot trollhättan från vargön, pappersbruket Gammla ved upplag??

Nathaliehamar

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2022
Hoj
2021 Yamaha MT-07
Hur var det med civilståndet, måtten och eventuella piercingar?
gift, har ett midjemått på 243 cm (mcställ är en omsydd pressning ?) och har enbart piercingar där solen inte lyser. Låter det intressant får du gärna prenumerera på min youtubekanal! Brukar filma när recenserar chips i badkaret. Blir du patreon får du även möjlighet att vara med i mitt exklusiva månadslotteri där vinnaren får mina gamla plåster! (PS. Vinnaren står för frakten)

notrightrider

Learning fugging nuthing keeps you young.
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
gift, har ett midjemått på 243 cm (mcställ är en omsydd pressning ?) och har enbart piercingar där solen inte lyser. Låter det intressant får du gärna prenumerera på min youtubekanal! Brukar filma när recenserar chips i badkaret. Blir du patreon får du även möjlighet att vara med i mitt exklusiva månadslotteri där vinnaren får mina gamla plåster! (PS. Vinnaren står för frakten)

Såja: när nu våra allra smidigaste hjältar slagit fast att du inte är ett troll, hur man kan hitta dig i verkligheten, att du tål omild behandling och att du har humor så återstår bara en sak:

Välkommen till forumet, hörru!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Säg vad youtubekanalen heter!

Nathaliehamar

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2022
Hoj
2021 Yamaha MT-07
Såja: när nu våra allra smidigaste hjältar slagit fast att du inte är ett troll, hur man kan hitta dig i verkligheten, att du tål omild behandling och att du har humor så återstår bara en sak:

Välkommen till forumet, hörru!
Hahaha, tack ska du ha! ?
Nej, man kommer inte så långt genom att ta saker och ting på för stort allvar. Allt blir så jäkla tråkigt då. Men jag kanske ska ta och ändra användarnamn, annars springer väl friarna ner trösklarna för mig snart.. ?

Tebax

Kör mindre än önskat
Gick med
14 Mar 2021
Hoj
Hoj med vingar & Kawasaki GPZ500S -96
Välkommen till forumet!
Alltid trevligt med folk som uppriktigt är nyfikna, ärliga, och bidrar till sfären av hojintresserade.

Jag drar slutsatsen att din hoj är en Yamaha MT07 vilket jag först tänkte fråga om tills jag såg din avatar.
Kör försiktigt och lägg ingen press på dig.
Om man inte har en handledare eller privat övningsområde med uppkörningsliknande hinder på, så tänker jag själv att man lägger ut prylar på marken (koner, stenbumlingar, eller allt annat man har till hands) och kör korsvis dem.
Inbromsningar, slalom, olika hastighet, tvära vändningar, tills man blir alldeles vimmelkantig och utmattad.
Då borde man sannerligen blivit varm i kläderna och bemästra koppling, gaspådrag, broms, balans, och planering av körlinjer… ??
Resten är trafikvana med hoj, dvs extra hänsyn till omgivningen, spårval etc

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...