äldre medlemmar VS nyare

Kia

Guest
Äh, härinne "vinner" väl den som gapar högst, är bittrast, elakast och gör flest SH:are ledsna/sura? :huvet

Så visst kan man kalla det nån slags "pittmätartävling"...
Fast reglerna verkar väldigt skumma... :va Har alltid trott att såna tävlingar går ut på att ha störst manlighet? :confused: Men härinne verkar man komma långt med att ha både smurfpitt och hjärna.... :va

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag tycker vi ska mäta veton i ålderskrämpor. T ex 1 hjärtstopp motsvarar 3 ryggskått eller 20 cm för högt hårfäste alt 1 ryggskått och 7 cm högre hårfäste. Man kan även kvala in med pungbråck eller dubbla liktornar.

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Hur många av de där smurfpittarna har damen sett???

Hoppas du inte sett min lille smurf... Det vore ju förargligt:huvet

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Äh, härinne "vinner" väl den som gapar högst, är bittrast, elakast och gör flest SH:are ledsna/sura? :huvet

Så visst kan man kalla det nån slags "pittmätartävling"...
Fast reglerna verkar väldigt skumma... :va Har alltid trott att såna tävlingar går ut på att ha störst manlighet? :confused: Men härinne verkar man komma långt med att ha både smurfpitt och hjärna.... :va

...så bara för att Jag alltid har rätt så har Jag liten fjong?:va

Kia

Guest
Hur många av de där smurfpittarna har damen sett???

Hoppas du inte sett min lille smurf... Det vore ju förargligt:huvet

Man behöver inte dra ner brallorna på dessa individer och kolla efter.... de avslöjar sig genom idiotinlägg där de ständigt måste hävda sig och bevisa både för de själva och andra att de är nåt. Att ständigt hävda sig genom att vara elak och dryg mot andra det måste ju vara ett sätt att försöka kompensera för en liten pitt...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Man behöver inte dra ner brallorna på dessa individer och kolla efter.... de avslöjar sig genom idiotinlägg där de ständigt måste hävda sig och bevisa både för de själva och andra att de är nåt. Att ständigt hävda sig genom att vara elak och dryg mot andra det måste ju vara ett sätt att försöka kompensera för en liten pitt...

och ungefär DÄR dog tråden och med den all ironi på SH för all framtid...

Gabor

Guest
Va fan gör man när pungen fortfarande är stor fast man dubbeltömt den ? Kulorna och egot är större än cylindervolymen på min 27 liters supermarine Spitfiremotor som sitter i mongomoppen med tre hjul....:rolleyes:

Nä, nu måste Stordrulen få lite kärlek igen, fan va det pressar på...:gnissla

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Är det nåt Jag har i frongen så är det just fjung å inget annat!

Frongen? Inget fjun alltså? Oh, well. Ge det tid. :D

/Mr. InternetMegaFjongDeluxePlus

Va fan gör man när pungen fortfarande är stor fast man dubbeltömt den ? Kulorna och egot är större än cylindervolymen på min 27 liters supermarine Spitfiremotor som sitter i mongomoppen med tre hjul....:rolleyes:

Nä, nu måste Stordrulen få lite kärlek igen, fan va det pressar på...:gnissla

I assume Kia fixar biffen?

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Då kan jag med all rätt (då jag har varit medlem sen scratch) be R1man gå och lägga en snara runt halsen och hoppa från en stol med snaran fast i taket. För säkerhets skull så vill jag även att du placerar en mina under ifall repet inte håller.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Hmmm inte säker på att jag följer resonemanget, men går det att lösa genom att borra?

Gabor

Guest
Hmmm inte säker på att jag följer resonemanget, men går det att lösa genom att borra?

Borra löser ALLA problem i världen...om fler skulle BORRA , skulle världen vara en mycket bättre plats att leva på...SÅ BORRA på bara..:yoparty

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Borra löser ALLA problem i världen...om fler skulle BORRA , skulle världen vara en mycket bättre plats att leva på...SÅ BORRA på bara..:yoparty

Nu lugnar du ner dig. Hade inte du borrat precis?

Solid snake

Guest
Jag är bättre än alla andra i denna tråden för jag joinade före er.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy