ännu en jävla sughelg fyfan

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
fredag, precis kommit hem och alla jag känner ska "ta det lugnt i helgen" wtf. ännu en jävla sughelg, kunde lika gärna vart måndag nu om det ska va såhär varenda jävla helg :fuckthisshit-blowbrainsoutsmiley: det känns som om alla man känner är gamla kärringar i 75årsåldern. funderar starkt på att supa ner mej totalt o sen sova hela kvällen, imorrn och söndag. jävligt gay det här. va tvungen o gnälla av mej, är så jävla besviken, bra väder o allt, o massa :tuttar ute
 

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Det där känner jag igen! Vad fan pysslar folk med, sitter hemma i stugorna och tutar hemkört? Ut! Träffa folk, umgås!
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Homo skrev:
2121444 fredag, precis kommit hem och alla jag känner ska "ta det lugnt i helgen" wtf. ännu en jävla sughelg, kunde lika gärna vart måndag nu om det ska va såhär varenda jävla helg :fuckthisshit-blowbrainsoutsmiley: det känns som om alla man känner är gamla kärringar i 75årsåldern. funderar starkt på att supa ner mej totalt o sen sova hela kvällen, imorrn och söndag. jävligt gay det här. va tvungen o gnälla av mej, är så jävla besviken, bra väder o allt, o massa :tuttar ute

Du har väl en hoj? Ut o kör
 

MikkE

Guest
Kommer att jobba 16 timmar på lördag. Sedan blir det trevlig middag och lite brasa på söndag. Perfa!
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
Nursey skrev:
2121539 Du har väl en hoj? Ut o kör

nae jag har ingen, skulle tagit körkort i år men det sket sej ekonomiskt. pluggar nu = fattigast i kommun

tänkte inte ens på att det va valborg, ville bara hitta på nåt o inte sitta hemma. :3freak
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Sitter och pimplar lite just nu, ska strax iväg. På söndag blir det nog lugnt däremot.
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Homo skrev:
2121444 fredag, precis kommit hem och alla jag känner ska "ta det lugnt i helgen" wtf. ännu en jävla sughelg, kunde lika gärna vart måndag nu om det ska va såhär varenda jävla helg :fuckthisshit-blowbrainsoutsmiley: det känns som om alla man känner är gamla kärringar i 75årsåldern. funderar starkt på att supa ner mej totalt o sen sova hela kvällen, imorrn och söndag. jävligt gay det här. va tvungen o gnälla av mej, är så jävla besviken, bra väder o allt, o massa :tuttar ute


Känner igen det där precis! Fan vad det är tråkigt..... Jag ska fan försöka byta umgängeskrets helt...
 

FreddaGädda

Guest
Tell me about it. Brukade ha enorma problem med det där. Det var alltid bara jag som ville gå ut, slutade med att man hoppade runt hemma och vrålade. Det gör detsamma nu, går ändå inte ut på kroget av ekonomiska och fysiska skäl
 

Jonathan

Guest
Ja det är väl uppsala som är skiten, och där hamnar man på söndag. Ska försöka undvika att bli nerslagen bara, brukar vara en hit med slagsmål.

Thermal, ser du mig så kommer du fan fram och hejar! :tummenupp
 

Gabor

Guest
Jonathan skrev:
2121946 Ja det är väl uppsala som är skiten, och där hamnar man på söndag. Ska försöka undvika att bli nerslagen bara, brukar vara en hit med slagsmål.

Thermal, ser du mig så kommer du fan fram och hejar! :tummenupp

Ska gå nattvandrare på senkvällen och natten, fy fan va skit man får se...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top