ännu en jävla sughelg fyfan

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Jonathan skrev:
2121946 Ja det är väl uppsala som är skiten, och där hamnar man på söndag. Ska försöka undvika att bli nerslagen bara, brukar vara en hit med slagsmål.

Thermal, ser du mig så kommer du fan fram och hejar! :tummenupp

Det är klart, det gäller dig också. :tummenupp
 

Jonathan

Guest
Gabor skrev:
2121960 Ska gå nattvandrare på senkvällen och natten, fy fan va skit man får se...

Ser du mig ligga i en rännsten så kontakta inte pappa :hihi

Thermal skrev:
2121977 Det är klart, det gäller dig också. :tummenupp

Ja men vaffan, vet ju inte hur du ser ut :gnissla

Du får gå omkring i en SH tröja så jag känner igen dig :rofl
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
vad händer i uppsala då?? stor narki-fest eller

ganska långt dit iofs så jag tror nog inte jag hamnar där tyvärr, man skulle säkert träffa massa nytt skojigt folk dock :fyllisar
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
Thermal skrev:
2122059 Jag finns med på bild i min profil, nån av tomtarna är jag.


är det du som är klädd i blått o står under en jättestor propeller?
 

Jonathan

Guest
Thermal skrev:
2122059 Jag finns med på bild i min profil, nån av tomtarna är jag.

Stora bilder :gnissla

Eftersom det endast är en som bär en kewl kaptens kostym-tjosihejsan så antar jag att det är du. Aja, hälsar på alla medelålders killar som ser lite kaptenkewla ut så träffar jag nog rätt till slut :hihi

Nursey skrev:
2122093 Jag tar INTE ansvar för virren jag skickade :gnissla

Byt nummer vaffan o bestäm träff och säg hej..ni har ju spammat tillräckligt länge ihop :)

Nästa valborg kan vi fira hos miiiiig :yoparty

Åhåjo, nu försöker vi inte slingra oss här.
När jag ligger på intensiven och har en 1/4" slang upptryckt i ett mörkt område på kroppen så har jag skrivit stort med röd text på magen, " Ring Shirin på 07X-XXXXXXX, det här är hennes fel" :gnissla
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Homo skrev:
2121444 fredag, precis kommit hem och alla jag känner ska "ta det lugnt i helgen" wtf. ännu en jävla sughelg, kunde lika gärna vart måndag nu om det ska va såhär varenda jävla helg :fuckthisshit-blowbrainsoutsmiley: det känns som om alla man känner är gamla kärringar i 75årsåldern. funderar starkt på att supa ner mej totalt o sen sova hela kvällen, imorrn och söndag. jävligt gay det här. va tvungen o gnälla av mej, är så jävla besviken, bra väder o allt, o massa :tuttar ute

Kände också sådär när jag jobbade mån-fre. Nu när jag har lite mer flextider tappar fredagen lite av sin mening och man slipper ångestsöndagen. Jag tycker det är kanon iaf. Förr kände jag mig alltid så pressad till att ha så kul som möjligt på helgen när man äntligen var ledig, bra mycket softare nu :banana
 

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Östergötland
Hoj
-
Homo skrev:
2121444 fredag, precis kommit hem och alla jag känner ska "ta det lugnt i helgen" wtf. ännu en jävla sughelg, kunde lika gärna vart måndag nu om det ska va såhär varenda jävla helg :fuckthisshit-blowbrainsoutsmiley: det känns som om alla man känner är gamla kärringar i 75årsåldern. funderar starkt på att supa ner mej totalt o sen sova hela kvällen, imorrn och söndag. jävligt gay det här. va tvungen o gnälla av mej, är så jävla besviken, bra väder o allt, o massa :tuttar ute

Kom till Linköping vettja, vi behöver lite nytt och fräscht. Dessutom behöver jag en bodyguard när vi ska ut på krogen på söndag, blev lite osams med vakten sist, tror han hatar mig... :näsblod
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Homo skrev:
2121667 nae jag har ingen, skulle tagit körkort i år men det sket sej ekonomiskt. pluggar nu = fattigast i kommun

tänkte inte ens på att det va valborg, ville bara hitta på nåt o inte sitta hemma. :3freak


Eh? Hallå! Sitt hemma och ta det piano ett par helger då så kanske du har råd med kortet då.... Det kanske handlar om prioriteringar......
 

Gabor

Guest
Jonathan skrev:
2122050 Ser du mig ligga i en rännsten så kontakta inte pappa :hihi



Ja men vaffan, vet ju inte hur du ser ut :gnissla

Du får gå omkring i en SH tröja så jag känner igen dig :rofl

Du kommer att lastas på flaket till mongomoppen, den blå, som alla andra drägg vi samlar upp.. :fatta!

Vi ringer bara ett nr, homoakuten, så det gäller att ha ryggen fri Jonna...

Alla som har SH tröja på sig får åka LIMO, den vita. :Bugar
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top