ännu en photoshoptävling =)

vem e coolast den här gången då?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

clark73

SVrocker
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
hade en Suzuki sv650s k3. miniblink,ART slip-on,TRE mod, har en Suzuki RMx250-93
Lägger min röst på Vapor fast me Mv Agustas fälgar & enkelsving

min version i 3ds max

Bifogat

• Brazil render 31a 1024.jpg
    Brazil render 31a 1024.jpg
    71.2 KB · Visningar: 151

jack_pil

be fast, stay fast
Gick med
21 Dec 2004
Hoj
ZXR400
Ozeo's och pidde´s är juh lungt grymmast.. tycker att allas var bra förutom han som hade lagt in två rör över varandra, det såg för dittsatt...

verkar som nihar lagt ner mera tid på dessa än den föärsta hojen, även om alla dom andra var fina ifrån första ågngen så såg dom dock inte färdiga ut :) snyggt jobbat framför allt denna gången hörni!

(finns det intresse för att man slänger ihop en hemsida som ni kan samla alla era verk på i egna foldrar? isf bara säg till så det ska kunna fixax lite snabbt :p

Ringo

-
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
-
Tycker att kvalitén på bidragen har höjts sedan den förra tävlingen :tummenupp
Stod mellan rimag och pidda för mig.. piddas var klart snyggare utförd men jag skulle hellre vilja synas på rimags hoj ;). Bra jobbat hursomhelst!

Kobolt

Hellre DÖD, än RÖD!
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
--
jack_pil skrev:
Ozeo's och pidde´s är juh lungt grymmast.. tycker att allas var bra förutom han som hade lagt in två rör över varandra, det såg för dittsatt...

verkar som nihar lagt ner mera tid på dessa än den föärsta hojen, även om alla dom andra var fina ifrån första ågngen så såg dom dock inte färdiga ut :) snyggt jobbat framför allt denna gången hörni!

(finns det intresse för att man slänger ihop en hemsida som ni kan samla alla era verk på i egna foldrar? isf bara säg till så det ska kunna fixax lite snabbt :p
ja varför inte, det verkar ju som om ps tävlingen kommer komma ett par gånger till så...

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
nån hemsida tar jag inte på mig men sure om nån vill så ta bilderna...
fråga dom som har copyright bara :hihi

de e ju fortfarande ingen klass mot för dom "stora" killarna
som rular i ps o 3dmax
skulle man vilja göra gryma grejer måste man nog lära sig 3d om de ska bli riktigt snyggt, men dit sträcker jag mig..vissa bilder kan ta upp mot 3-4 timmar o de e mycke fritid o lägga ner på en bild..

vad de gäller o klippa in saker tycker jag att vi ska hålla oss till en bild bara. gärna så dom bli någesånära verklighetstrogna..
ju mer man tränar ju mindre behöver man "klippa in" men jag förstår att ni vill klippa. jag suger oså på o måla bilder...men om man klipper blir de som nån sa i andra tävlingen. att om nån "hittar" en snyggare bild o klippa in så vinner förmodligen han..att klippa o klistra e enkelt.

om vi skulle ha klippa o klistra med i nån tävling framöver borde vi hålla oss till mer verklighets trogna inklippningar typ fälgar o ljuddämpare...
va tros om de?

Kobolt

Hellre DÖD, än RÖD!
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
--
ozeo skrev:
om vi skulle ha klippa o klistra med i nån tävling framöver borde vi hålla oss till mer verklighets trogna inklippningar typ fälgar o ljuddämpare...
va tros om de?
var sånt jag tänkte på när jag föreslog max tre inklippningar eller att man får två bilder, den ena kan man ta saker ifrån och den andra ska man fixa till. Då försvinner problemet att man hittar olika snygga delar att klistra in

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Kobolt skrev:
var sånt jag tänkte på när jag föreslog max tre inklippningar eller att man får två bilder, den ena kan man ta saker ifrån och den andra ska man fixa till. Då försvinner problemet att man hittar olika snygga delar att klistra in

de skulle va kul kanske ..2 bilder, gör en snygg hoj?
men då bli de ett problem direkt..dom komma se ganska lika ut, alla vill ju ha dom snyggaste sakerna från respektive hoj :va

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Vapor skrev:
Var tvungen att snabbt komponera en egen bild.
Första gången för mig faktiskt. Inte så annorlunda som alla andras kanske men jag är ganska nöjd...

edit: Jag har ju såklart klippt och klistrat :död
Om man klipper och klistrar så är det ju ingen match ju!

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Tyckte det Ozeo sa o att ta 2 eller 3 bilder på olika hojar och kombinera till den häftigaste man kan komma på. Kan bli mycket annorlunda idéer och verk. ick upp ögonen för photoshop nu när ni anordnar lite tävlingar.. gärna en ny tävling så man kan vara med från början... och att man vet vilka regler som gäller (det här med klippa och klistra som jag missade på efterkälken)

(varning i mina inlägg, M:et fungerar bara ibland på mitt tangentbord...)

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Coolt att se en Suzuki R1 :tungan

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Hittade just ett stort problem med piddas hoj. Bakbromsen har nog svårt för att fungera :D men den fick min röst ändå :tummenupp

Coola Ola

Guest
Vapor skrev:
Hittade just ett stort problem med piddas hoj. Bakbromsen har nog svårt för att fungera :D men den fick min röst ändå :tummenupp

Med tanke på den feta svingen kan man nog gömma både ett bromsok och annat smått o gott där (knarksmuggling?) :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln