hållundan
Emozione!
Ozeo's är snyggast!
sure, why not?ozeo skrev:e lite sugen på den här jag...
http://www.boraski.com/hornet900/images/cb900f/large/wallpaper8.jpg
najs.clark73 skrev:Lägger min röst på Vapor fast me Mv Agustas fälgar & enkelsving
min version i 3ds max
ja varför inte, det verkar ju som om ps tävlingen kommer komma ett par gånger till så...jack_pil skrev:Ozeo's och pidde´s är juh lungt grymmast.. tycker att allas var bra förutom han som hade lagt in två rör över varandra, det såg för dittsatt...
verkar som nihar lagt ner mera tid på dessa än den föärsta hojen, även om alla dom andra var fina ifrån första ågngen så såg dom dock inte färdiga ut snyggt jobbat framför allt denna gången hörni!
(finns det intresse för att man slänger ihop en hemsida som ni kan samla alla era verk på i egna foldrar? isf bara säg till så det ska kunna fixax lite snabbt
var sånt jag tänkte på när jag föreslog max tre inklippningar eller att man får två bilder, den ena kan man ta saker ifrån och den andra ska man fixa till. Då försvinner problemet att man hittar olika snygga delar att klistra inozeo skrev:om vi skulle ha klippa o klistra med i nån tävling framöver borde vi hålla oss till mer verklighets trogna inklippningar typ fälgar o ljuddämpare...
va tros om de?
Kobolt skrev:var sånt jag tänkte på när jag föreslog max tre inklippningar eller att man får två bilder, den ena kan man ta saker ifrån och den andra ska man fixa till. Då försvinner problemet att man hittar olika snygga delar att klistra in
Om man klipper och klistrar så är det ju ingen match ju!Vapor skrev:Var tvungen att snabbt komponera en egen bild.
Första gången för mig faktiskt. Inte så annorlunda som alla andras kanske men jag är ganska nöjd...
edit: Jag har ju såklart klippt och klistrat
Vapor skrev:Hittade just ett stort problem med piddas hoj. Bakbromsen har nog svårt för att fungera men den fick min röst ändå
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|