Nänä, jag är ifrån L.A (Landvetter) från första början, vilken är en liten utkant till GBG (1,5 mil) flyttade därifrån för 2 år sedan, bor numera i Halmstad. Så så ligger det till!Kraschpucken skrev:vart har du flyttat hållundan? jag trodde att du skulle visa mig alla fina cruisingvägar i halmstad i sommar, När jag fått mitt kort
Mookie skrev:Hej och välkommen till ankdammen!
Vi börjar få ihop ett bra gäng här i Götet med utgång på helgerna, minimotoköra och andra tokgrejer nu under vintern för att hålla ångesten på avstånd. Det är bara att du hänger på så du lär känna oss andra irl.
Spana i Göteborgstråden i träfforumet så ser du vad som är på gång.
Sorry. Jag var bara nyfiken... Inte för att jag ska ha nån. Men helt plötsligt hade massa folk en sån.... MEn nu ska jag dra mig undan denna tråden för att tjäna dess syfte...hållundan skrev:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=62715
Trådstartarn, välkommen. Jag är oxå från utkanten av GBG, kanske samma? Vem vet. Nu bor man inte där längre iofs, men men...
Hoppas du ska trivas här.
Jag skojade ju baraFirefly skrev:Sorry. Jag var bara nyfiken... Inte för att jag ska ha nån. Men helt plötsligt hade massa folk en sån.... MEn nu ska jag dra mig undan denna tråden för att tjäna dess syfte...
Alicia skrev:Välkommen
Bara så du vet..
den här sidan är farlig......
Miss_Orchidee skrev:Väldigt! passa dig för alla gubbarna här....
Välkommen Välkommen !!
ÅÅÅ nu fick jag en tjej till att köra med ser jag! Inte för det är nått fel på er killar, inte alls, men det kan ju vara roligt att träffa tjejer som kör ibland med! Tycker absolut att du ska köra med oss nästa år när vi gör
Cathy skrev:Tack för varningen tjejen....
Men jag utgår från att dom här gubbarna - liksom andra - inte är något som vi tjejer inte kan hantera!
Nu är det väl bara att invänta våren då! Sa jag bara......
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |