qin4st
Call me Queen
Tjena alla sporthojare! Liten presentation bara som sig bör.
Jag har äntligen köpt min egen bara bara min hoj. Har varit medlem här på sh ett par år och haft kortet lika länge, men ändå inte känt mig fullvärdig medlem då jag inte haft någon egen hoj. Jag fick låna en hoj av min (numera x)pojkvän som hade en ducce ståendes. x-et flyttade till norge o tog med sig hojen. Gud vad jag saknar den - hojen alltså![Visa arselet :arsele :arsele](/img/smilies/nya/bootyshake.gif)
Jag skaffde min suzuki för ett par måndaer sen och den är underbar! Jag älskar att köra. Min mission är i 1a hand så klart att lära mig överleva i trafiken. Bilisterna beter ju sig som vilda kor allihop
Men vill ju även se om jag kan lära mig lite weelies och stopies till husbehov. Någon som ställer upp som lärare? Sen söker jag även garage och någon att ev dela med. Jag bor i Höganäs så där någonstanns runtomkring hade varit fint att ha den uppställd. Har den högst tillfälligt med ett lite krångligt arrangemang och jag vill ju komma åt hojen fort när abstinensen blir för stor.
Ha ett underbart sesongsavslut allihopa. Drive safe.
Jag har äntligen köpt min egen bara bara min hoj. Har varit medlem här på sh ett par år och haft kortet lika länge, men ändå inte känt mig fullvärdig medlem då jag inte haft någon egen hoj. Jag fick låna en hoj av min (numera x)pojkvän som hade en ducce ståendes. x-et flyttade till norge o tog med sig hojen. Gud vad jag saknar den - hojen alltså
![Visa arselet :arsele :arsele](/img/smilies/nya/bootyshake.gif)
Jag skaffde min suzuki för ett par måndaer sen och den är underbar! Jag älskar att köra. Min mission är i 1a hand så klart att lära mig överleva i trafiken. Bilisterna beter ju sig som vilda kor allihop
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Ha ett underbart sesongsavslut allihopa. Drive safe.