äntligen äntligen!

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Tjena alla sporthojare! Liten presentation bara som sig bör.
Jag har äntligen köpt min egen bara bara min hoj. Har varit medlem här på sh ett par år och haft kortet lika länge, men ändå inte känt mig fullvärdig medlem då jag inte haft någon egen hoj. Jag fick låna en hoj av min (numera x)pojkvän som hade en ducce ståendes. x-et flyttade till norge o tog med sig hojen. Gud vad jag saknar den - hojen alltså :arsele
Jag skaffde min suzuki för ett par måndaer sen och den är underbar! Jag älskar att köra. Min mission är i 1a hand så klart att lära mig överleva i trafiken. Bilisterna beter ju sig som vilda kor allihop:huvet Men vill ju även se om jag kan lära mig lite weelies och stopies till husbehov. Någon som ställer upp som lärare? Sen söker jag även garage och någon att ev dela med. Jag bor i Höganäs så där någonstanns runtomkring hade varit fint att ha den uppställd. Har den högst tillfälligt med ett lite krångligt arrangemang och jag vill ju komma åt hojen fort när abstinensen blir för stor.
Ha ett underbart sesongsavslut allihopa. Drive safe.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag behöver en garagepolare om mitt garagekontrakt dimper ner hos mig :) Katrineholm är en skitstad och vintern kommer tidigare än hos dig förmodligen men vad gör det om hundra år..........:gnissla

Välkommen:)

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Jag behöver en garagepolare om mitt garagekontrakt dimper ner hos mig :) Katrineholm är en skitstad och vintern kommer tidigare än hos dig förmodligen men vad gör det om hundra år..........:gnissla

Välkommen:)

Tack!
Hittar jag nått garage här är du välkommen att dela :) i Höganäs alltså. Katrineholm är liiite långt

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
hehe 2007 jasså du, ja nu e det ju vinter snart då e ju SH rena deating stället ju eller nogot i den vägen :D

have fun putta upp denna tråd lite då å då så löser det sig me mcn vissa fastnar ju in sin första tråd men men :tummenupp

//Robin

Ja det kommer bli en lååång vinter. Har ju lite att pula med på hojen o så men tiden kommer nog att gå långsamt och abstinensen kommer att bli stor. Finns det förresten någon tråd eller annonssida här på sh där man kan efterlysa garageplats kanske? Någon som vet?

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Ja det kommer bli en lååång vinter. Har ju lite att pula med på hojen o så men tiden kommer nog att gå långsamt och abstinensen kommer att bli stor. Finns det förresten någon tråd eller annonssida här på sh där man kan efterlysa garageplats kanske? Någon som vet?

lägg upp en ny tråd i det forum där du bor sen specar du om det ska va mek till gång eller bara förvaring vissa mc firmor förvarar ju mc o servar dessa under vintern mm ex **Efterlysning garage plats sökes I (stad xxxxxxxx)**

//Robin

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
lägg upp en ny tråd i det forum där du bor sen specar du om det ska va mek till gång eller bara förvaring vissa mc firmor förvarar ju mc o servar dessa under vintern mm ex **Efterlysning garage plats sökes I (stad xxxxxxxx)**

//Robin

ok tack för tipset. Ursäkta för att jag är lite snurrig nybörjare. :confused: Jag har hittat Helsingborgs grupp och har lagt upp en efterlysning där. Hoppas på napp.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...