är de värt de?

rallen

gubb rääser!!!!!
Gick med
31 Jul 2006
Hoj
Kommer
jaa de vet jag, men bara undrar lite så ja inte blir lurad typ.

Muckee

Kär
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -04
knasiga proportioner. ser äldre ut än 2002 (om nu EZ 2002 betyder årsmodell)

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Ser ut som den ktmen med lc2-motorn, alltså en modifierad DT-motor. Igge på forumet har en sådan. Och några 25kw är det inte i den där orginal.

rallen

gubb rääser!!!!!
Gick med
31 Jul 2006
Hoj
Kommer
Ser ut som den ktmen med lc2-motorn, alltså en modifierad DT-motor. Igge på forumet har en sådan. Och några 25kw är det inte i den där orginal.

precis men va ja ser så ser de ut precis som den "nyare" motorn, om du kollar på sidorna å så men men..ja tycker också den ser konstig ut men de är väll för att de är en hög sadel på antar jag:va

å sen är de ju röret också som är udda,men de sitter sånna på dom flesta tycker jag.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
LC2an har jag aldrig sett med kick :tungan

men hur ser du nåt på dom där pyttebilderna?

ja jag har synfel

EDIT: hittade några andra bilder men det verkar inte vara samma motor som i min

hur vet du att min inte har 36 hästar :tungan
har faktiskt läst det på nån tysk recension sida, men iofs sa dom också att man lätt kunde trimma upp den till 50 häst

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2755361 precis men va ja ser så ser de ut precis som den "nyare" motorn, om du kollar på sidorna å så men men..ja tycker också den ser konstig ut men de är väll för att de är en hög sadel på antar jag:va

å sen är de ju röret också som är udda,men de sitter sånna på dom flesta tycker jag.
Pratede med Rosen om den modellen. Tror den var lite snällare än exc:n men fortfarande ingen lc2. Är ju USD gafflar på samt ktm:svingen. Rosen vet mer.

rallen

gubb rääser!!!!!
Gick med
31 Jul 2006
Hoj
Kommer
LC2an har jag aldrig sett med kick :tungan

men hur ser du nåt på dom där pyttebilderna?

ja jag har synfel

EDIT: hittade några andra bilder men det verkar inte vara samma motor som i min

hur vet du att min inte har 36 hästar :tungan
har faktiskt läst det på nån tysk recension sida, men iofs sa dom också att man lätt kunde trimma upp den till 50 häst

hmm... 50 hästar:va

Pratede med Rosen om den modellen. Tror den var lite snällare än exc:n men fortfarande ingen lc2. Är ju USD gafflar på samt ktm:svingen. Rosen vet mer.

mm har för mig han sa de en gång nämnligen,

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fyfan va ful! Köp min tm istället så har du inga efeket problem..

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Vilken jävla guleböj till krök han häktat på. Ser nästan ut i formen som en till en 300. Och ljuddämparen var också najs :hihi

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2755459 hepp har inte så mycke pengar å lägga på en cross, bygger a-traktor också:rolleyes:
Nu är jag partisk men du tror inte att den andra blir ungefär lika dyr? Räkna 1 € = 10 sek och lägg på 5 papp på priset är bra riktlinjer för vad den kommer kosta pluss att jag tyckte den va tysklands strypt?

Och om någon månad är tmn reggad då är det mindre jobb än att regga in den där å innan dess kan du få 2 papp i rabbat och alla delar som behövs för att regga den sen om du vill ha ennu billigare kan vi dra av delar jag kan använda på andra eller så. Tänk på att du får tre kåp set 2 stötdämpare sm + enduro fälgar. 2 kröckar 2 sadlar 1 extra fälgbana. acewell dator.

Det grymma draget å ljudet får du på köpet. Sen har du ingen anning om hur den där är servad med min följer kviton på 22 000... ( en koplingsrenovering, en motor renovering och alla extra delar) Den hhar gått 2 timmar efter renovering.

rallen

gubb rääser!!!!!
Gick med
31 Jul 2006
Hoj
Kommer
Nu är jag partisk men du tror inte att den andra blir ungefär lika dyr? Räkna 1 € = 10 sek och lägg på 5 papp på priset är bra riktlinjer för vad den kommer kosta pluss att jag tyckte den va tysklands strypt?

Och om någon månad är tmn reggad då är det mindre jobb än att regga in den där å innan dess kan du få 2 papp i rabbat och alla delar som behövs för att regga den sen om du vill ha ennu billigare kan vi dra av delar jag kan använda på andra eller så. Tänk på att du får tre kåp set 2 stötdämpare sm + enduro fälgar. 2 kröckar 2 sadlar 1 extra fälgbana. acewell dator.

Det grymma draget å ljudet får du på köpet. Sen har du ingen anning om hur den där är servad med min följer kviton på 22 000... ( en koplingsrenovering, en motor renovering och alla extra delar) Den hhar gått 2 timmar efter renovering.

du de där låter faktist riktit bra, men har du sm fälgar? trodde bara du hade nån sorts sm däck på cross fälgarna??

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...