är den här fiddyn bra

Weberg

Super retard
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
Ktm 660 SMC
rekomenderar inte till en vuxen person/ vuxen person ska köpa midzise 250 för 6999:-

PolR

Kiss French, Ride Italian
Gick med
5 Apr 2009
Hoj
Ducati HM 821 -13
Jag fick hem min Fiddy idag, en Apollo Orion AGB 39, 125cc. Känns stor för att vara en fiddy, klassas nog som midsize och större än den du länkade.

82cm sadelhöjd och 110cm till styret, 170 lång. Verkar fungera bra för mig som är 187cm lång :)

Ser fet ut iaf:D

Bifogat

• CIMG1540.jpg
    CIMG1540.jpg
    232.6 KB · Visningar: 1,277

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Jag fick hem min Fiddy idag, en Apollo Orion AGB 39, 125cc. Känns stor för att vara en fiddy, klassas nog som midsize och större än den du länkade.

82cm sadelhöjd och 110cm till styret, 170 lång. Verkar fungera bra för mig som är 187cm lång :)

Ser fet ut iaf:D

nice :yoparty:yoparty:yoparty

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Dom svagaste punkterna är nog sving lagringen ..Blir glapp ganska fort så kedjan hoppar .Sen har vi bakstötdämparen som är skitdåligt material i nedre plattan som håller fjädern.Ska du hoppa långt eller högt är risken att ramen smäller av någonstans,,,fälg banorna är mycket svaga så hjulen blir skeva ganska fort..Ventilerna i toppen släpper inställningen ganska fort så den blir jobbig att starta ofta så mycket ventil justering..Annars är det nog en trevlig leksak..." om man gillar att skruva mycket" :banana

cpkossa

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
M696, GSXR750, 660smc
Om nu TS inte redan har köpt den så KÖP DEN INTE. Växellådan i loncin motorn är skit. Våran började tappa växlar efter ett par körningar bara. Och motorsweden vägrade ta på sig något ansvar, dom sa bara något i stil med att det är skitgrejjer så det får man räkna med.

I övrigt så är kvalliten över lag ganska kass men fungerar som leksak. Fördelen är att reservdelarna är billiga från motorhandel.se.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Helgen efter midsommar arra...

Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award