LindahlsKvarg
Medlem
- Gick med
- 3 Sep 2007
- Hoj
- Goldwing
såg den för ett tag sen och tyckte den var skitfin undrade då också varför det inte fanns något pris! hade jag haft kortet färdigt kanske jag hade köpt den
Vad hade du den ute till för pris? Hur är försäkringen på den där hojen? Även om det är en -04:a så ser den ut att vara samma hoj som -01 och framåt så den kanske inte står sig så bra i pris tyvärr om försäkringen är lika dyr som på andra sporthojar eftersom man då lika gärna kan köpa en nyare hoj och ha i stort sett samma månadskostnad.
såg den för ett tag sen och tyckte den var skitfin undrade då också varför det inte fanns något pris! hade jag haft kortet färdigt kanske jag hade köpt den
3206198försäkringen är snorbillig.den går som 25 kw eftersom att den heter suzuki gsx-r 600z och z-at gör att dom inte hittar den ursprungliga motor effekten.
jo okej..det är en 03a som är utagen 04a..en liten fuuling..men all utrustning som sitter på hojen borde väll göra att den blir lite mer attraktiv? har pratat med mc-kompaniet och dom tyckte att 65 000 kr var ett rimligt pris dom vet också vilket skick hojen är i.
har pratat med mc-kompaniet och dom tyckte att 65 000 kr var ett rimligt pris
Men hallå... 65000 ? Det finns en likadan på blocket för 54000 som inte heller går att sälja. Den har dessutom gått 500 mil mindre än din.
http://www.blocket.se/vi/13013618.htm?ca=15_s
Jag hade provat med 49000 om jag varit som du.
japp om det hade varit mitt anda bud har ett bud av en kompis på 45000kr men vill inte sälja den till någon jag känner..och inte till han..för han lär defenitivt föra utan KK..
för det dörsta så har den legat ute för 65k ja..Den gör inte det längre.
För det andra så får ni gämföra fördelar och nackdelar med hojarna som ligger ute.
olja bytt på hojen var 200 mil.tändnings höjare powercomander levince helsystem dubbelbubbel stålomspunna bromsslangar bänkad och inställd hos din mc i sthlm. hojen är helt pedantskött.om ni inte tror mej får ni gärna komma och titta på den.
Det är till väldigt stor del köparens marknad idag , som säljare ska man va glad om man har någon som är intresserad av att köpa sitt objekt så som marknaden och försäkringsdelen ser ut idag.
Mmmmm har haft ett kanonfin skinställ på blocket ett bra tag nu o det verkar rätt kört....fel tid på året kanske men iaf...
http://www.blocket.se/vi/13105448.htm?ca=18_s
olja bytt på hojen var 200 mil.tändnings höjare powercomander levince helsystem dubbelbubbel stålomspunna bromsslangar bänkad och inställd hos din mc i sthlm. hojen är helt pedantskött.om ni inte tror mej får ni gärna komma och titta på den.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|