Får du inget julbord? Mitt ställ var tight ifrån början, aningen slappare i slutet av säsongen men till våren är det lika tight som om det vore nytt igenKöpte också ett tight ställ när jag köpte för ca 2år sedan, och nu känns det som jag hade velat ha mindre..
Det känns jättetråkigt att behöva skriva det här, men jag har inget skinnställ. =(
Kör själv med Berikställ. Dock en liten äldre variant. Men något är oroväckande, vilket är hur stället sitter vid höfterna i "position". Damställ?
Skandal!
Skärpning!
Fixa snarast ett ställ i skinn!
Vill se dansen
Det känns jättetråkigt att behöva skriva det här, men jag har inget skinnställ. =(
Ska du tävla,köp ett extremt tight ställ,tävlar du inte (kör sveavägen upp o ner ) så köp ett ställ som sitter bra .Patetiskt att se folk åka med race ställ o sedan som mest köra lite krokiga landsvägar.
Det går bra att dansa naken med...
Ska du tävla,köp ett extremt tight ställ,tävlar du inte (kör sveavägen upp o ner ) så köp ett ställ som sitter bra .Patetiskt att se folk åka med race ställ o sedan som mest köra lite krokiga landsvägar.
Uppdaterad bar-dans
[YOUTUBE-ID]U_fs3iGCGS8[/YOUTUBE-ID]
Uppdaterad bar-dans
Kollat ifall det är ett damställ ännu?
Finns inget läckrare än brudar i tighta skinnställ.
Kollat ifall det är ett damställ ännu?
Uppdaterad bar-dans
[YOUTUBE-ID]U_fs3iGCGS8[/YOUTUBE-ID]
Men vad du är snäll! Men tyvärr, man ska alltid ha skydd.
Logga in på familjeliv istället om du känner att du behöver sprida dina åsikter om vad folk köper eller hur det ser ut.
Exakt den orsaken som gör att jag inte köper skinnställ, och ändå kör jag så jävla kass att är det nån som ska ha skinnställ så är det väl jag som kör krokiga landsvägar och lär trilla av när som helst!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|