åka cross i eskilstuna

2ono skrev:
2158550 Grusväg ärla lr eklången, annars finns det ju grustag inte långt från mig i åsby kjula.

vi var och åkte i härad grusgrop men jag har hört rykten om att det inte är så populärt, svårt och hitta till åsby?? finns det några hopp el dyl??

sulla skrev:
2158557 vi var och åkte i härad grusgrop men jag har hört rykten om att det inte är så populärt, svårt och hitta till åsby?? finns det några hopp el dyl??

Ärligt har jag ingen cross, men skulle tro att ingen tycker det är så kul men man kan ju kolla. :)

Sunbyholm kör in mot kjula 2-3 km på hö sida lr andra grustaget mot kjula gamla E20 kör avtag mot ärla men kör hö vid avfarten ett par 100m.

Hur är det i ärla gropen nu... vet att det inte var allt för mycket gnäll förra året ???

Var o åkte i den lilla gropen vid åsby... men det är inte alls poppis att åka där, dem har under en lägre tid försökt få tillstånd att göra enduro spår där runt och crossåka i gropen men allt "tjuvåkande" har förstört det hela vid dem tillfällen som det vart på tal...

Last edited:
Crossbanan finns ju annars? Såg riktigt rolig ut sist jag var där. Lång raka med farthopp o.sv.

Visst Gröndal e schysst, men lik förbannat är det endast tis,tors,lör och sön...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick