åka lite 8/9 (Lördag)

issen_82

Göteborgs Rape`
Gick med
31 May 2007
Ort
Stenungsund
Hoj
yamaha r6
japp då var det bytt nytt drivpaket vilket jävla meck alltså. så vi syns i morgon kl 10 på måna-lisa då. bra att peter är med han var ju med förra helgen. jag är ap dålig på att komma ihåg vägar.
 

Arons Mc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
uddevalla
Hoj
suzuki
VÄGTIPS:tummenupp
Uddevalla- Valbo-ryr - Munkedal - Hedekas -Hällvadsholm -Bullarn mot Halden och precis innan Halden svänger ni Höger så kommer ni till Ed å vidare mot Brudfjället. Lägg er bakom Peterr så finner han en stig :D
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
den går nog uppåt, ingen protesterar när jag säger HALDEN??!! Bra, Norska kurvor är inte o leka med: ):):) Laters knutters!!


Kanske blir enklast för dej och dra till Mona lisas direkt på morronen, blir ju lite motorväg men du tjänar säkert 20 min, annars är du varmt välkommen till Statoil på Edsborg, see ya


Halden låter utmärkt! :D
Aldrig kört den själv men hört att de ska va fint där! :)

Lite ändrade planer för min del. Fick med mig ytterliggare 3st dårar som vill med.
Vi planerar att ses i gbg vid 0900tiden, sen dra E6an upp till Mona Lisas (med ett snabbt depåstopp vid nån mack mellan torp och mona lisa:s). Siktar på att vara vid Mona Lisas vid 1000 då.

Ser fram emot en kul och härlig tur imorgon! :)
 
Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Halden låter utmärkt! :D
Aldrig kört den själv men hört att de ska va fint där! :)

Lite ändrade planer för min del. Fick med mig ytterliggare 3st dårar som vill med.
Vi planerar att ses i gbg vid 0900tiden, sen dra E6an upp till Mona Lisas (med ett snabbt depåstopp vid nån mack mellan torp och mona lisa:s). Siktar på att vara vid Mona Lisas vid 1000 då.

Ser fram emot en kul och härlig tur imorgon! :)

Fan va gott, ju fler desto roligare... Bra jobbat styret :tummenupp
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Fan va gott, ju fler desto roligare... Bra jobbat styret :tummenupp

Aaa, alltid kul ju fler man e. Mer folk å jämföra snop..hojjar å tjöta skit med då :)

Vi 4 kommer avvika ifrån turen så vi är i gbg senast 1700 om inte turen e slut innan det dvs. Nu vet ja inte hur lång tid era turer i Norge brukara ta?
Men det är ju bra vi startar så tidigt! :)
 

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Aaa, alltid kul ju fler man e. Mer folk å jämföra snop..hojjar å tjöta skit med då :)

Vi 4 kommer avvika ifrån turen så vi är i gbg senast 1700 om inte turen e slut innan det dvs. Nu vet ja inte hur lång tid era turer i Norge brukara ta?
Men det är ju bra vi startar så tidigt! :)

De ska bli skoj...vi blir minst 4 från gbg.
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
En kompis till mej och Peter Smedberg :tummenupp Är inte med på SH än, kör en Honda Hornet 600.

Okey :)

Stackars 3-stadsborna.. Dom visste inte vad dom tacka ja till när jag fråga om jag fick hänga med.. :D

:spammasönderderasforum
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
första gånger för mig med gruppkörning :tungan
Det blir spännande, lite roligare att åka fler än att harva runt själv:)

Okey :)

Stackars 3-stadsborna.. Dom visste inte vad dom tacka ja till när jag fråga om jag fick hänga med.. :D

:spammasönderderasforum

nää du har ju polisuniform på dej på din avatar, du måste vara roten till allt ont :D :D :D

härligt att lite GBG-folk vill haka på.... meeera folk, än har vi inte fyllt vägarna, måste väl vara en 15 pers nu snart, gott:yoparty

VÄGTIPS:tummenupp
Uddevalla- Valbo-ryr - Munkedal - Hedekas -Hällvadsholm -Bullarn mot Halden och precis innan Halden svänger ni Höger så kommer ni till Ed å vidare mot Brudfjället. Lägg er bakom Peterr så finner han en stig :D

bra tips:tummenupp
 
Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
nää du har ju polisuniform på dej på din avatar, du måste vara roten till allt ont :D :D :D

härligt att lite GBG-folk vill haka på.... meeera folk, än har vi inte fyllt vägarna, måste väl vara en 15 pers nu snart, gott:yoparty

Ja kan ta av mig den imorgon å åka näck istället :tungan

Jao, det ska bli kul att se vägarna i dalsland och norge. :) Har vart å kört där lite å sett vilka underbara vägar de finns! Hoppas guiden har läst på bra imorgon! ;)
Ja har med en fin karta ifrån Ducati-klubben med utmärkta vägar så hoppas man kan få se lite hur turen är tänkt så man lär sig lite bra vägar där uppåt :)


Nån som kan PMa mig nåt mobilnr förresten, ifall man inte skulle hitta till Mona Lisas? :) (tror rickz kände till exakt var det var dock men bäst att försäkra sig)
 

Gelsi

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Honda 1000rr 08
Räkna med två gbg:are till.
Jag och R1martin ska försöka möta upp cykelstyre och resten vid Odinsplatsen.
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Räkna med två gbg:are till.
Jag och R1martin ska försöka möta upp cykelstyre och resten vid Odinsplatsen.

ah va kul :)
Ni hittar till odinsplatsen lr? vi skall ses på parkeringen mitt i.
Vi måste som sagt åka ganska dirket runt 0900 för at thinna upp till U-A och att tanka innan vi möter upp dom andra stollarna ;)

Slå en singal, 0704-911 575 om de skulle vara något.
 

Gelsi

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Honda 1000rr 08
ah va kul :)
Ni hittar till odinsplatsen lr? vi skall ses på parkeringen mitt i.
Vi måste som sagt åka ganska dirket runt 0900 för at thinna upp till U-A och att tanka innan vi möter upp dom andra stollarna ;)

Slå en singal, 0704-911 575 om de skulle vara något.

Inga problem, jag hittar. Ska se till att vara där i tid annars hör jag av mig.
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Ja kan ta av mig den imorgon å åka näck istället :tungan

Jao, det ska bli kul att se vägarna i dalsland och norge. :) Har vart å kört där lite å sett vilka underbara vägar de finns! Hoppas guiden har läst på bra imorgon! ;)
Ja har med en fin karta ifrån Ducati-klubben med utmärkta vägar så hoppas man kan få se lite hur turen är tänkt så man lär sig lite bra vägar där uppåt :)


Nån som kan PMa mig nåt mobilnr förresten, ifall man inte skulle hitta till Mona Lisas? :) (tror rickz kände till exakt var det var dock men bäst att försäkra sig)
mitt mobbenr; 0762372091 /peter
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top