ångrar mc-köp

Tommy.exe

Guest
Ångest är mesigt......


Vill du ha en bil köper du dig en bil... hoj tycker ja inte du ska ha... :rolleyes:
 
Last edited:

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
EN KUL BIL KOSTAR 2.000.000

EN KUL HOJ 200.000

Men det spelar ingen roll för du kan aldrig ha roligare i en bil än på mc!! (ensam:tungan )
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Bil är roligare... om man råkar ha några miljoner till övers :gnissla

Tror du verkligen det? :va

Om jag hade blivit erbjuden en superbil värd flera miljoner (utan möjlighet att sälja den och så då) för att jag lovade att aldrig köra hoj igen....så hade jag nog fan tackat nej till bilen.
 

FANTEN

Cool
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Busa
Har du köpt en splitter ny R6:a utan att ha haft hoj innan?!! :)

En bil klarar man sig utan. Du är vuxen och behöver inga stödhjul längre. hehe ;)
Har själv ingen bil men hoj har man ju för att det är kul. Sen ska jag tillägga att jag har aldrig provat en bil som kostar ett 7siffrigt belopp. Dom kan kanske mäta sig med en hojs kulhetsfaktor. ;)
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Blev av med kortet.. hade abstinens i 1 ½ år.. Hade tårar i ögonen varje gång jag hörde en hoj åka förbi lägenheten, då skall vi inte tala om man när man satt i bilen på sommaren och såg någon åka förbi.. :gråta
Once you drive a bike you never go back to a car, om man inte måste, typ som jag var tvungen till eller när det vita blasket faller på marken :D
MC åkare är the thing! En stor big happy family. :tummenupp
Ett bra exempel är oxå.. har du lagt märke till hur många medlemar det finns här på SH, har du läst eller hört något så entusiastiskt som när folk skriver om sina upplevelser... i dont think so.
Välkomen to the family! :yoparty
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vafan, klart du ska ha hoj :tummenupp :yoparty
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
För några hundra tusen kan man få t ex en riktigt rolig evo med 500hk.
Så inte behövs några 2 miljoner för en rolig bil.
Hojen slår ändå bil med hästlängder.
 
Last edited:

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR600F 2011
Blev av med kortet.. hade abstinens i 1 ½ år.. Hade tårar i ögonen varje gång jag hörde en hoj åka förbi lägenheten, då skall vi inte tala om man när man satt i bilen på sommaren och såg någon åka förbi.. :gråta
Once you drive a bike you never go back to a car, om man inte måste, typ som jag var tvungen till eller när det vita blasket faller på marken :D
MC åkare är the thing! En stor big happy family. :tummenupp
Ett bra exempel är oxå.. har du lagt märke till hur många medlemar det finns här på SH, har du läst eller hört något så entusiastiskt som när folk skriver om sina upplevelser... i dont think so.
Välkomen to the family! :yoparty

Shit jag måste ändå fråga, menar du att du bara blev av med båge kortet och inte bil kortet?

Man fattar det så om man läser din text. (då skall vi inte tala om man när man satt i bilen på sommaren och såg någon åka förbi.. :gråta
Once you drive a bike you never go back to a car, om man inte måste, typ som jag var tvungen till eller när det vita blasket faller på marken)
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Shit jag måste ändå fråga, menar du att du bara blev av med båge kortet och inte bil kortet?

Man fattar det så om man läser din text. (då skall vi inte tala om man när man satt i bilen på sommaren och såg någon åka förbi.. :gråta
Once you drive a bike you never go back to a car, om man inte måste, typ som jag var tvungen till eller när det vita blasket faller på marken)

Blasket vintern, då kör man ju inte hoj så klart (endast dom modiga).
Under sommaren, var jag passagerare.. nja, lite otydligt men mysteriet uppklarat nu.. :tummenupp
Jepp, allt försvinner... a,b,c..
 
Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Sportbil är väl kul? :p



Kanske kul men aldrig lika kul som en hoj, Och vad menar du med sportbil??? En trimmad saab eller volvo alt BMW 328/330 eller z3 alt z4 kallar jag inte sportbil det kallar jag posör på stan. Som blir piskade av en R6:a

Ferrari eller Porsche kallar jag sportbil men då är det en helt annan prisklass än en hoj också.

Så HOJ IS THE SHIT............:yoparty


///Micke
 

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Ort
Guldsmedshyttan
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
Nej sluta trigga honom nu, häv köpet, och för pengarna köper du en gamal rostig volvo 240 trimma sata för samma pengar som din båge skulle kostat och så har du en månster roligt sleeper!........ :näsblod
 

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR600F 2011
Blasket vintern, då kör man ju inte hoj så klart (endast dom modiga).
Under sommaren, var jag passagerare.. nja, lite otydligt men mysteriet uppklarat nu.. :tummenupp
Jepp, allt försvinner... a,b,c..

Okay tack för förtydligandet! Synd annars vore ju faktiskt mer rättvist om man bara blev av med den behörighet som man utfört brottet med.
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Hoj är ett starkt beroendeframkallande njutningsmedel, bil är med vissa lysande och svindyra undantag mest ett sätt att ta sig torr från punkt a till b.

Så ja, hoj is da shit :tummenupp :) :yoparty
 

Sinister

His royal highness
Gick med
28 Feb 2008
Ort
Någonstans
Hoj
En Screamer och snart en Big Bang
åkte just mc med en polare(Passagerare) och nu när jag tänker efter wtf tänkte jag på mc är det enda rätta :D. Jag måste säga att:
- JAG VILL HA MC:N NUUUUU!!!!!

kommer väl snart :D
 

Robz

Guest
ha både mc och bil...

ExaCkt!!:D

Förakta inte "rätt" bil! På kurvig, smågrusig väg går Imprezan fortare än hojen o är faan nästan lika rolig :tummenupp
När det är grus eller snö så är Imprezan betydligt roligare är Gixxern.
Jag kan lasta både betong och stroller, köpt på Bauhaus, i Imprezan.

Men hojen är roligast - amen.

/Impreza STi som andra-hoj :D
 

DoubleR

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2008
Ort
norrort
Hoj
Letar äldre 600rr
Jag sålde min honda s2000 för att köpa hoj. Det är en riktigt rolig bil men efter att ha testat min hoj för första gången så fatta jag inte varför jag inte köpt hoj tidigare det är så mycke roligare med hoj.
Kände också ånger innan jag prova cykeln första gången. Kör hojen innan du gör nått.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top