haha! låter schysst om man kan få allt de goa.. effekt och ljud å allt.. Är de nån avsevärd skillnad i soppaförbrukningen då?PollySmurf skrev:Jag tappade inget på mellan och låg iaf.. Den är starkare än nånsin där
haha! låter schysst om man kan få allt de goa.. effekt och ljud å allt.. Är de nån avsevärd skillnad i soppaförbrukningen då?PollySmurf skrev:Jag tappade inget på mellan och låg iaf.. Den är starkare än nånsin där
beror ju på hur länge du kommer ha hojen.. men 190cc ger ju en del på effekt och mycket på botten också. Ja de ger mycket mer som sagt genom hela registret och det skadar ju inte. Försök hitta nåt billigt. kan ju vara värt de.. men frågan är om de e värt.. cylle/system/filter.. aja du fattar.. men har man pengar så..NSR_Martin skrev:Får kolla lite, ska försöka hitta 190cc och effektavgasystem, det får väll bli öppet filter när man ändå är igång med.
Är osäker på 190cc, men effektavgasysytem blir det iaf....
Ajjemän, därför jag vill ha 190ccphilsson skrev:beror ju på hur länge du kommer ha hojen.. men 190cc ger ju en del på effekt och mycket på botten också. Ja de ger mycket mer som sagt genom hela registret och det skadar ju inte. Försök hitta nåt billigt. kan ju vara värt de.. men frågan är om de e värt.. cylle/system/filter.. aja du fattar.. men har man pengar så..
philsson skrev:haha! låter schysst om man kan få allt de goa.. effekt och ljud å allt.. Är de nån avsevärd skillnad i soppaförbrukningen då?
Hah! 1 liter milen då är de nå fel! min har väl legat runt 0,6 när jag PRESSAT så 1 liter låter överdrivet. otur kanske..PollySmurf skrev:Vetafan, körde aldrig nån långre period med den ströpen/med orginalfilter.
Plus att jag aldrig kör lugnt så det är lite svårt att veta vad den dricker..
Dricker säkert minst en liter milen som jag kör.. har 240 munstycke på.
philsson skrev:Hah! 1 liter milen då är de nå fel! min har väl legat runt 0,6 när jag PRESSAT så 1 liter låter överdrivet. otur kanske..
om jag typ ligger konstant på 10k varv och då är min hoj inte bestyckad så drar den inte ens 0,6.. säg då 1 liter?.. låter orimligt. I för sig vet jag mopeder som drar över litern, men de ska vi nog inte kommentera här.redlime skrev:Ni ska inte jämföra er med PollySmurf.. Han kör som en jubelidiot :kocko
Nästan lite rädd för honom ibland..
Och dessutom, Solid Snake, har inte pålli lewnar
redlime skrev:Ni ska inte jämföra er med PollySmurf.. Han kör som en jubelidiot :kocko
Nästan lite rädd för honom ibland..
Och dessutom, Solid Snake, har inte pålli lewnar
Hur ska du kunna ha det när du itne vet vad det är..Solid snake skrev:Vafan e pålli lewnar?
Solid snake skrev:Vafan e pålli lewnar?
Men va sjutton är det?..redlime skrev:Jag har inte sagt att JAG inte har lewnar
philsson skrev:Men va sjutton är det?..
lätt!!. borde sensureras!redlime skrev:
philsson skrev:Hah! 1 liter milen då är de nå fel! min har väl legat runt 0,6 när jag PRESSAT så 1 liter låter överdrivet. otur kanske..
Solid snake skrev:Ja nu har det gått 5 minuter var är bilden?
solitude skrev:Snälla du,
Jag vet att det går att montera ett, min bror hade det på sin nsr..
Har du något problem med det?
Tycker inte om alla spydiga kommentarer man får om man försöker säga nåt.
/Glenn
Solid snake skrev:Du det var på skoj, sluta sura.
Jag har hört att det inte går o sett bild på att det inte går o då håller jag fast vid det.
Edit: Så är det!
solitude skrev:Okej.. Då är det lugnt! Ursäkta mäster..
solitude skrev:Visst får du tro som du vill, och en sak till.. Det finns olika sorters filter..
Solid snake skrev:ALDRIG!
Ööh, jag vet, det måste typ vara überkort om man ska ha det.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |