Ktm_exc skrev:
aa den vet ja redan,men priserna på dom är faan lika dana som här
Ktm_exc skrev:
vilka sidor kolla du på, dom priserna är ju för bra för att man ska ta dom på allvar?rallen skrev:2606815aa den vet ja redan,men priserna på dom är faan lika dana som här
Skiter det sig kan du ju köpa sprit för 17krallen skrev:2606798de vet man ju inte förens man är där.ska snart ner nämnligen å om denna skiter sig(är stulen,totalt krossad)måste ja ju ha fler allternativ,farsans kusin åker ofta ner till tyskland å köper diverse grejer(öl,vin,sprit å saker me motorer) så ja ska följa me ner då å köpa nått roligt
jasså? vilka sidor letar du på? å vilka är bäst? kan inte alla skriva ner tyska sidor?
Lundgren skrev:2606820Skiter det sig kan du ju köpa sprit för 17k
rallen skrev:2606823hehe behöver ja inte anders som ja åker ner me kör ju lastbilen ner den kommer va full me drickbart och åkbart
Lundgren skrev:2606832
rallen skrev:2606798
jasså? vilka sidor letar du på? å vilka är bäst? kan inte alla skriva ner tyska sidor?
NiklasL skrev:2606978se.mobile.de
motoscout24.de
det är dom jag använder.
har fått känslan av att det är lite billigare hojar på motoscout.
kieL skrev:2607115jag köpte min ktm exc 125 - 05 uttagen sent 05. för 32000 här i sverige. svensksåld. gått 15h =)
Se till att den har papper bara Och att den har varit reggad förut, annars blir det jobbigtrallen skrev:2607153mm visst men ja är lite smart å köper antingen en oreggad cross å sen reggar den blir billigarelägger inte mer än 20k på en sån av erfarenheter
Lundgren skrev:2607157Se till att den har papper bara Och att den har varit reggad förut, annars blir det jobbigt
Ktm_exc skrev:
125_next skrev:2607220Stulna? Kanske men det är många som är falska om det inte finns typ telenumer så är det en falsk (oftast)
rallen skrev:2606839ååå ja kan riktigt känna smaken av en rumms varm carona
Saabmosare skrev:2607317Så du dricker Carona, själv brukar jag dricka Corona.
Saabmosare skrev:2607317Så du dricker Carona, själv brukar jag dricka Corona.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|