övnignsköra

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
någon i närheten av kristianstad. Som är sugen på att övningsköra med mig?

Jocks

Ny medlem
Gick med
9 May 2004
Hoj
..skulle varit kul.
Övningskör själv, sätt skylten på ryggen o blir du stoppad säger du bara att du tappat bort följebilen ^^. Annars finns det säker någon här som kan hjälpa till, och i värsta fall dyra lektioner på körskola.

arachnid

v4-lover
Gick med
1 May 2007
Hoj
VifferWaffe -88
Övningskör själv, sätt skylten på ryggen o blir du stoppad säger du bara att du tappat bort följebilen ^^. Annars finns det säker någon här som kan hjälpa till, och i värsta fall dyra lektioner på körskola.

åker dit ändå :tungan

vid övningskörning på mc, skall handledare åka efter på mc, eller åka bakpå din hoj. ingen bil.

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Hör med sporthoj-åkarna nära dig i forumdelen de planerar träffar och sånt, goggla lite och fråga om nån i gänget har lust att göra det de ställer säkert upp bara du klarar av att haka på någesenär :)

Jag har övningskört en del men aldrig att jag tar på mig nån jävla grön lapp... ALDRIG!

Vad kommer härnäst? En orange vimpel ?!

Bamse79

Yeah!
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ZätaÄxNieÄrr
Är ju troligare att han åker dit om han kör själv med gröna skylten än om han är ute och kör själv utan skylt.

KiMotard

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2007
Hoj
KTM 625 SXC - 05
varför skulle man åka dit? det är väl inget brott att komma bort från sin handledare (förutsatt att denna åker mc).

Alex76

Tutankhamun Fästing
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
Aprilia Dorsoduro 750 -10
Iofs inte, men jag är ganska säker på att polisen både snabbt och enkelt kan kolla upp om den påhittade handledaren verkligen är handledare... Men om man reggar en äldre släkting som har kortet per automatik kan man ju testa den varianten.

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Varför skulle man chansa med att övningsköra illegalt? Varför riska att inte få något kort alls? :va

KiMotard

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2007
Hoj
KTM 625 SXC - 05
eller om man får lust att ta en tur när ens handledare inte är närvarande.. Om jag känner mig själv rätt kommer detta inte ske pga avsaknad av is i magen.

sebbee90

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2008
Hoj
ingen just nu
Min kompis tjuvkörde sin mellanklass runt i trafiken utan att polisen ens brydde sig, men då gäller det att inte lägga för mycke uppmärksamhet på sig, som att burna gasa på för fullt, göra wheelies och stoppies o sånt. så att övningsköra själv med en grön skyllt bak på är mer riskabelt att bli tagen än att köra lungt utan skylten (övningskörnigskylten)

Kia

Guest
Tänk dig noga för innan du annonserar efter handledare här.

Jag blev gift med min.... :gnissla

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...