övningsköra med mig?

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
jo, jag övningskör med svärfar, men han har bara tid nån kväll i veckan och jag har tänkt fixa körkortet innan september är slut och känner att jag behöver köra mer. så jag tänkte om nån här ville vara jättegullig och köra några varv med mig? min värdelösa pojkvän har bara haft körkort ett år nämligen, så honom är det inte mycken nytta med. :hihi

jag är skittråkig att köra med eftersom jag gillar ungefär lagligt tempo, behöver rasta efter ungefär 1,5 timmar, tar kurvor försiktigt och annat nybörjartjafs. men jag är ganska trevlig och du kan få en stor chokladask eller nåt som tack.

du får alltså inte köra i från mig i 150, inte skratta åt mig när jag kör taskigt i en rondell, inte håna mig när min lilla maskin inte vill kickas igång av mina klena ben, gärna ge mig tips och råd och gärna svara på mina dumma frågor osv. jag kommer säkert bli skitnervös av att köra med nån jag inte känner så jag kommer säkert köra ännu sämre än vanligt.

jaja, jag fattar om det här erbjudandet inte låter så himla lockande, men jag tänkte det var värt att fråga iallafall...

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Mycket snack där... Har du bild?

Clara skrev:
jo, jag övningskör med svärfar, men han har bara tid nån kväll i veckan och jag har tänkt fixa körkortet innan september är slut och känner att jag behöver köra mer. så jag tänkte om nån här ville vara jättegullig och köra några varv med mig? min värdelösa pojkvän har bara haft körkort ett år nämligen, så honom är det inte mycken nytta med. :hihi

jag är skittråkig att köra med eftersom jag gillar ungefär lagligt tempo, behöver rasta efter ungefär 1,5 timmar, tar kurvor försiktigt och annat nybörjartjafs. men jag är ganska trevlig och du kan få en stor chokladask eller nåt som tack.

du får alltså inte köra i från mig i 150, inte skratta åt mig när jag kör taskigt i en rondell, inte håna mig när min lilla maskin inte vill kickas igång av mina klena ben, gärna ge mig tips och råd och gärna svara på mina dumma frågor osv. jag kommer säkert bli skitnervös av att köra med nån jag inte känner så jag kommer säkert köra ännu sämre än vanligt.

jaja, jag fattar om det här erbjudandet inte låter så himla lockande, men jag tänkte det var värt att fråga iallafall...
:hihi :hihi :hihi :)

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Chansen

min värdelösa pojkvän har bara haft körkort ett år nämligen, så honom är det inte mycken nytta med. :hihi

Nu har ni kanske chansen grabbar och fjäska,konkurera ut hennes värdelösa pojkvän......he he vissa vad ni har (att erbjuda) :hihi

Clara

Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
yoohan skrev:
Mycket snack där... Har du bild?

:hihi :hihi :hihi :)

här har du en bild på mig. sugen?

transformation_mark_finished_420x284.jpg

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Clara skrev:
här har du en bild på mig. sugen?

transformation_mark_finished_420x284.jpg

Hörru din papphäxa! Inte ens Kalle på Erikssons trafikskola skulle röra vid dig.... och då är det fan i mig dags för ett besök hos Dr.Cosmos platikkirurgi! :D

Clara

Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
kom igen nu, hjälp en dam i nöd här!

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
yoohan skrev:
Hörru din papphäxa! Inte ens Kalle på Erikssons trafikskola skulle röra vid dig.... och då är det fan i mig dags för ett besök hos Dr.Cosmos platikkirurgi! :D
Jag har inte fått på länge och tar vad skit som helst...
Hit me`na :slicka

Ooops, glömde att jag bara haft mitt kort 2 år... Well well...

Clara

Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
Dangerous Dave skrev:
Jag har inte fått på länge och tar vad skit som helst...
Hit me`na :slicka

Ooops, glömde att jag bara haft mitt kort 2 år... Well well...

hm, bör jag ta med min pojkvän om jag äntligen hittar nån att köra med, som förkläde så att säga? fasst det skulle jag kanske väntat med att säga till EFTER jag hittat nån att köra med, hade kanske gått lättare då... :rofl

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Clara skrev:
hm, bör jag ta med min pojkvän om jag äntligen hittar nån att köra med, som förkläde så att säga? fasst det skulle jag kanske väntat med att säga till EFTER jag hittat nån att köra med, hade kanske gått lättare då... :rofl

Japp, nu är det HELT kört... komma till kallaset med tårta... vilken förolämpning :D

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Tajt med tid

Börjar bli tajt med tid om du ska hinna ta det till september.
Snart dax o ställa av hojen om vädret ska fortsätta vara blåsigt o regn.
Tyvärr har jag inte tid och möjlighet trots att jag innehaft kk :rolleyes: i mer än 5 år och är lämplig lära ut pojke :)

Clara

Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
R1 racer skrev:
Börjar bli tajt med tid om du ska hinna ta det till september.
Snart dax o ställa av hojen om vädret ska fortsätta vara blåsigt o regn.
Tyvärr har jag inte tid och möjlighet trots att jag innehaft kk :rolleyes: i mer än 5 år och är lämplig lära ut pojke :)

shit nu blir jag stressad. jag har liksom inte haft några pengar alls i sommar så jag har inte kunnat köra med skolan. jag får ringa skolan imorgon och oka in tider och säga åt dem att boka uppkörning snabbt som fan.
jag kan ju erkänna att jag är sjukt nervös inför att köra upp (mest banprovet) och därför gärna vill skjuta på skiten.

JeJo

Varför smyga när man kan väsnas?
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Yamaha R6 -07
Du ska inte vara nervös inför uppkörningen. Körde själv upp för en månad sedan. Det är bara att ge sig fan på att klara det! Sedan ge allt! Du behöver ju bara göra banan en gång, sedan aldrig mer. Det kommer gå bra. Ska hålla tummarna. :tummenupp

Clara

Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
JeJo skrev:
Du ska inte vara nervös inför uppkörningen. Körde själv upp för en månad sedan. Det är bara att ge sig fan på att klara det! Sedan ge allt! Du behöver ju bara göra banan en gång, sedan aldrig mer. Det kommer gå bra. Ska hålla tummarna. :tummenupp

tack för stödet. jag begriper inte hur jag nånsin ska få igenom skolans feta kawa(fet om man jämför med min lilla sockertopp, och då menar jag alltså fet som i bred och klumpig, inte fet som i grym) genom de där små portavstånden, men övning ger färdighet, som man brukar säga.
:rolleyes:

JeJo

Varför smyga när man kan väsnas?
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Yamaha R6 -07
Clara skrev:
tack för stödet. jag begriper inte hur jag nånsin ska få igenom skolans feta kawa(fet om man jämför med min lilla sockertopp, och då menar jag alltså fet som i bred och klumpig, inte fet som i grym) genom de där små portavstånden, men övning ger färdighet, som man brukar säga.
:rolleyes:

Hur mkt har du kört på skolan? Kört banan många gånger? Precis som du säger det är bara att öva, öva, öva... Krävs många försök och misstag innan man får in tekniken, tro mig! Men det är riktigt gott när man står där med lappen och kan köra när man vill o var man vill... :banana

Clara

Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
JeJo skrev:
Hur mkt har du kört på skolan? Kört banan många gånger? Precis som du säger det är bara att öva, öva, öva... Krävs många försök och misstag innan man får in tekniken, tro mig! Men det är riktigt gott när man står där med lappen och kan köra när man vill o var man vill... :banana

jag körde ett par lektioner för att överhuvudtaget kunna framföra hojen, sen körde jag banan två gånger och sen ahr jag kört en del landsväg hemma, så det känner jag att jag ahr någorlunda kläm på. det jag är sämst på är banan och kanske stadskörnings, för det har jag inte gjort så mkt, men jag vet inte om jag vågar träna på banan med min egna lilla ögonsten, eftersom jag stod på näsan två gånger med skolans hoj...

så det jag behöver är helt klart att öva, öva och öva. men det kostar så förbannat mycket! :3freak

Coola Ola

Guest
Clara skrev:
jag körde ett par lektioner för att överhuvudtaget kunna framföra hojen, sen körde jag banan två gånger och sen ahr jag kört en del landsväg hemma, så det känner jag att jag ahr någorlunda kläm på. det jag är sämst på är banan och kanske stadskörnings, för det har jag inte gjort så mkt, men jag vet inte om jag vågar träna på banan med min egna lilla ögonsten, eftersom jag stod på näsan två gånger med skolans hoj...

så det jag behöver är helt klart att öva, öva och öva. men det kostar så förbannat mycket! :3freak

Asch, du får öva själv och hoppas att ingen tittar åt ditt håll!

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Clara skrev:

Har du inte kommit längre än så, så kan du nog glömma kortet i år om du inte gör en jäkla insats nu.
Om du inte vågar vurpa med din hoj så har du skaffat fel hoj att börja med... =)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept