Skillnaden är nog höjden på hästen. Du tror du är den ende som tänker.
Inte alls, du är en av få invandringsextremister som verkar kunna resonera, så du påminner mig om motsatsen.
Skillnaden är nog höjden på hästen. Du tror du är den ende som tänker.
Tagga ner lite oldie, du behöver inte börja brösta dig så snart du får motstånd.
du rycker fram något nedrigt gammalt Nadinaosande snyftcase, skärp dig FFS.
Jag kan sympatisera med det.
Och samtidigt har du inga betänkligheter med att Reinfeldt m.fl. på eget bevåg skuldsätter oss upp över öronen för att finansiera deras ondskefulla plan att köra välfärden i botten? Vänstern är konstigt nog knäpp tyst om detta.
Ja just ja, en sån protest skulle "främja främlingsfientliga strömningar". Precis som när svensk feminism sviker sina muslimska systrar trots att dom hedersmördas och värderas ungefär lika högt som en trebent stövare av sina karlar.
Det var en snubbe som föreslog folkomröstning huruvida kommunen (där han var ordförande) skulle ta emot flyktingar och i så fall hur många.Det stör mig något oerhört att man valt att inte låta folket göra sin röst hörd i den här frågan, det är ju sju resor värre än om vi gått med i EU utan omröstning. EU kan man nämligen gå ur om man någon gång ångrar sig.
Du drar slutsatser på egen hand.
Min position är min egen.
Jag kan vara mer kritisk mot invandringen mot vad du kanske tror... men att ge SD makt över den... nej, nej, nej...
Det där snacket om att satsa i ursprungsländerna måste vara den mest teknokratiska och verklighetsfrånvända skrivbordsprodukten denna sidan ATP-systemet. Men den tror du på? Flum-nisse!
Vissa SD:are kan använda siffror upp mot 200 miljarder, eller mer än 5% av vår BNP. Det låter orimligt att var femtonde eller tjugonde krona som produceras i vårt land skulle ha med invandringsmottagning och negativa biverkningar av invandringen att göra.
Men jag vet att det finns väldigt många olika beräkningar, mer eller mindre fantasifulla åt bägge hållen.
Kan inte du förklara då varför det är omöjligt att hjälpa folk hjälpa sig själva?
Att alla ska hit just nu är lite underligt tycker jag.
Mycket krig i värden ja jättemycket! Överallt!
Du får ju vara... extremt verklighetsfrånvänd om du tror att något... NÅGOT ÖVERHUVUDTAGET .. kan åstakommas i Syrien.
Det är en lien rännil. Den tunga insikten tunga är ju att det går tusen flyktingar på varje som kommer till var avlägsna provins
Det är en viktig fakta, oavsett om man argumenterar hit eller dit.
jisses, dessa förståsigpåare!
"I think there is a world market for maybe five computers."
Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
jisses, dessa förståsigpåare!
"I think there is a world market for maybe five computers."
Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Det är komiskt att se hur människor likt crossniklas sväljer vad som helst som sanning så länge det kommer från någon konspiratorisk eller politiskt inkorrekt blogg ..
Det är en lien rännil. Den tunga insikten tunga är ju att det går tusen flyktingar på varje som kommer till var avlägsna provins
Det är en viktig fakta, oavsett om man argumenterar hit eller dit.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|