Det stĂ€mmer med AVA-MC pĂ„ VĂ€rmdö, Gustavsberg. Vore ju jĂ€ttekul om du dök upp Vi lĂ€r vara pĂ„ plats runt 12.00-blecket. Runt 20 sagt i min grupp att dom kommer men tror nog det blir ett 10-tal dĂ„ det utlovats lite kylslaget vĂ€der... Gratis âïž pĂ„ AVA...Det rĂ„kar inte vara AVA-MC pĂ„ vĂ€rmdö?
Jag har arbetsdag pÄ skjutklubben, men om vÀdret funkar sÄ kanske jag rullar upp till AVA och överraskar er med min italienska enstÄnka.
đ En höstur som innehöll allt till AVA-MC, vilsekörning, folktapp, missöden, kokande motor och kaffe och lunch, mao som det brukar vara Vi tog "fulvĂ€gen" till "Wheeler Dealer" dĂ€r en i "SkĂ€ggmanslaget" har sitt garage och bjussade pĂ„ vatten sĂ„ kylaren blev pĂ„fylld men höll tyvĂ€rr inte lĂ„ngt. 20 deltagare medrĂ€knat 2 andrepiloter vilket var förvĂ„nansvĂ€rt bra med tanke pĂ„ vĂ€derprognosen VĂ€dret var helt fantastiskt och nu ser jag fram emot nĂ€sta tur
View attachment 505762
Va ! Inte mitt SpÄnga som jag KÀnner igen!F,lÄt tog en svÀng förbi SpÄnga pÄ vÀg till en av "ditt" gÀng istÀllet.
View attachment 505779
View attachment 505780
SMC krÀver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnĂ€mnt till en av vĂ€rldens 100 viktigaste âimpactâ-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 frÄn Yamaha