🙂En MC-tur till!🙂

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
🎃 Imorgon efter 🏍🚗Mot AVA-MC🚗🏍 och vi robbat dom pĂ„ allt ☕đŸȘ tĂ€nkte jag att vi besöker köpladan intill. Dom har nĂ„got sĂ„nt dĂ€r "halloween-event"đŸ‘» och Ă€ven herrejösses med julprylar🧑‍🎄 TĂ€nkte det kunde redan nu vara "avklarat" sĂ„ man kan skippa julen sen😉

istockphoto-134152415-612x612.jpgFB_IMG_1729864008467.jpg

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
Det rÄkar inte vara AVA-MC pÄ vÀrmdö?
Jag har arbetsdag pÄ skjutklubben, men om vÀdret funkar sÄ kanske jag rullar upp till AVA och överraskar er med min italienska enstÄnka.

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Det rÄkar inte vara AVA-MC pÄ vÀrmdö?
Jag har arbetsdag pÄ skjutklubben, men om vÀdret funkar sÄ kanske jag rullar upp till AVA och överraskar er med min italienska enstÄnka.
Det stĂ€mmer med AVA-MC pĂ„ VĂ€rmdö, Gustavsberg. Vore ju jĂ€ttekul om du dök upp😀 Vi lĂ€r vara pĂ„ plats runt 12.00-blecket. Runt 20 sagt i min grupp att dom kommer men tror nog det blir ett 10-tal dĂ„ det utlovats lite kylslaget vĂ€der... Gratis ☕đŸȘ pĂ„ AVA... 👍

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
🏍 En höstur som innehöll allt till AVA-MC, vilsekörning, folktapp, missöden, kokande motor och kaffe och lunch, mao som det brukar vara😁 Vi tog "fulvĂ€gen" till "Wheeler Dealer" dĂ€r en i "SkĂ€ggmanslaget" har sitt garage och bjussade pĂ„ vatten sĂ„ kylaren blev pĂ„fylld men höll tyvĂ€rr inte lĂ„ngt. 20 deltagare medrĂ€knat 2 andrepiloter vilket var förvĂ„nansvĂ€rt bra med tanke pĂ„ vĂ€derprognosenđŸ„¶ VĂ€dret var helt fantastiskt🌞 och nu ser jag fram emot nĂ€sta tur😀

FB_IMG_1729946786482.jpg

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
🏍 En höstur som innehöll allt till AVA-MC, vilsekörning, folktapp, missöden, kokande motor och kaffe och lunch, mao som det brukar vara😁 Vi tog "fulvĂ€gen" till "Wheeler Dealer" dĂ€r en i "SkĂ€ggmanslaget" har sitt garage och bjussade pĂ„ vatten sĂ„ kylaren blev pĂ„fylld men höll tyvĂ€rr inte lĂ„ngt. 20 deltagare medrĂ€knat 2 andrepiloter vilket var förvĂ„nansvĂ€rt bra med tanke pĂ„ vĂ€derprognosenđŸ„¶ VĂ€dret var helt fantastiskt🌞 och nu ser jag fram emot nĂ€sta tur😀

View attachment 505762

F,lÄt tog en svÀng förbi SpÄnga pÄ vÀg till en av "ditt" gÀng istÀllet. :krama

1729978415083.png
1729978914278.png

Nyheter
SMC krÀver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnĂ€mnt till en av vĂ€rldens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 frÄn Yamaha