Det stĂ€mmer med AVA-MC pĂ„ VĂ€rmdö, Gustavsberg. Vore ju jĂ€ttekul om du dök upp Vi lĂ€r vara pĂ„ plats runt 12.00-blecket. Runt 20 sagt i min grupp att dom kommer men tror nog det blir ett 10-tal dĂ„ det utlovats lite kylslaget vĂ€der... Gratis âïž pĂ„ AVA...Det rĂ„kar inte vara AVA-MC pĂ„ vĂ€rmdö?
Jag har arbetsdag pÄ skjutklubben, men om vÀdret funkar sÄ kanske jag rullar upp till AVA och överraskar er med min italienska enstÄnka.
đ En höstur som innehöll allt till AVA-MC, vilsekörning, folktapp, missöden, kokande motor och kaffe och lunch, mao som det brukar vara Vi tog "fulvĂ€gen" till "Wheeler Dealer" dĂ€r en i "SkĂ€ggmanslaget" har sitt garage och bjussade pĂ„ vatten sĂ„ kylaren blev pĂ„fylld men höll tyvĂ€rr inte lĂ„ngt. 20 deltagare medrĂ€knat 2 andrepiloter vilket var förvĂ„nansvĂ€rt bra med tanke pĂ„ vĂ€derprognosen VĂ€dret var helt fantastiskt och nu ser jag fram emot nĂ€sta tur
View attachment 505762
Va ! Inte mitt SpÄnga som jag KÀnner igen!F,lÄt tog en svÀng förbi SpÄnga pÄ vÀg till en av "ditt" gÀng istÀllet.
View attachment 505779
View attachment 505780
Svedea vinner SKI:s utmĂ€rkelse âSveriges nöjdaste privatkunderâ â igen
FörsÀkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 Ă„rs Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 Ärs sÀsong Àr Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed TwinÂ