Skyll på Ravetrancer. =)Tjoffe skrev:Blev ju bra det där!
MEN vad har hänt i det vita fältet över bakljuset? Det ser lite knaggligt ut på kort #2
Swedie skrev:Skyll på Ravetrancer. =)
jag vet inte ens vad tjoff(ck)isen pratar om. Han är bara avundsjuk! Jag sfär! En sketen gammal R1 har inget på 04an.Alicia skrev:Är inte det bara smuts sen vi var ute å åkte?
de där knaggliga var inte där förut
Swedie skrev:jag vet inte ens vad tjoff(ck)isen pratar om. Han är bara avundsjuk! Jag sfär! En sketen gammal R1 har inget på 04an.
Eller kanske det var din karatekick på sidan av hojen när du steg av som gjorde det närå... ingen fara. Klarlacken verkar relativt hård faktiskt så den ska klara sånt.
nä! Tror jag inte. Satt o muppa runt i photoshop.Fpe skrev:Väldigt snygg!
Blev du inspirerad av Dántins Yamaha M1 2003 i Moto GP?
Jaha, då var det bara att börja slipa Swedie...skoteridioten skrev:Fy fan va fin Den är så fin så jag kommer med största sannolikhet att lacka min skoterhuv i typ samma dekor/färger
Alicia skrev:Hon är så fin
Swedie skrev:jag vet inte ens vad tjoff(ck)isen pratar om. Han är bara avundsjuk! Jag sfär! En sketen gammal R1 har inget på 04an.
Eller kanske det var din karatekick på sidan av hojen när du steg av som gjorde det närå... ingen fara. Klarlacken verkar relativt hård faktiskt så den ska klara sånt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|