Swedie skrev:Är det någon som vet NÄR dessa hojar kommer anlända till Sverige? Jag har köpt min via Bike Trollhättan iaf. Var relativt tidig ute (2 månader sedan eller så).
Satt på en igår eller i förrgår på Motorhuset i NyköpingSwedie skrev:Är det någon som vet NÄR dessa hojar kommer anlända till Sverige? Jag har köpt min via Bike Trollhättan iaf. Var relativt tidig ute (2 månader sedan eller så).
Hehe va inne på yamaha center i dag, va ju tvungen att provsitta kännaSwedie skrev:BILDER! Detta är bara FEL! Varför .. Tycker ju ändå min borde vara här nu då. Eller är de här för att stå i shoppen så det kan locka för köp?
Maila Jörgen#27 och frågaSwedie skrev:BILDER! Detta är bara FEL! Varför .. Tycker ju ändå min borde vara här nu då. Eller är de här för att stå i shoppen så det kan locka för köp?
Swedie skrev:Är det någon som vet NÄR dessa hojar kommer anlända till Sverige? Jag har köpt min via Bike Trollhättan iaf. Var relativt tidig ute (2 månader sedan eller så).
Som sagt på yc i Hbg finns, bara betala och köra hem denR1Lillen skrev:är det någon som fått sin r6??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|