Kapten Blåskägg har farit fram som en virvelvind i den gamla skittråden. Jag stängde den för att styra över lokalåkar-babblet till den här forumdelen, inte för att tjejerna hade catfight i den. Jag roas av missämja och tjafs, KB gör det uppenbarligen inte.
Låter som ni gamlingar verkar få en tuff dag av nyktring imorgon, sj ska jag åka hoj.
Hoppas ni får en trevlig påskafton alla.
Bah! Det går åt minst 30cl bara som frysskydd inför morgondagen...
...en blommig Husa, DET är porr!
VAD händer imorrn då???
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?
Du borde inte uppmuntra D1ce:s "gay for pay" tendenser...
Jo tack Get in line!
-@
Är det DIN?? I'm shocked!
KLär dig fint!
Jag skulle behöva en ny laddning, tycker bestämt du skulle kunna leverera det till mig?
Har du någon form av mall kvar? Kan du göra det? Orkar du göra det? Vad behöver du för uppgifter av mig(färg storlek osv)?
Nej, det är inte brottom men gärna innan midsommar
-@
WTF Ska du smycka Bröli med blomster Tja, du kanske bli populärare bland damerna då
tsss... jag har all kärlek jag behöver
-@
Jag jobbar hela påsken kanske kan någon ta en stänkare ÅT mig så bjuder jag igen när jag kliver av på måndag.
WTF Ska du smycka Bröli med blomster
WTF Ska du smycka Bröli med blomster Tja, du kanske bli populärare bland damerna då
Jag kan pina i mig en skvätt Caol Ila för din räkning, om jag måste...
Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present.Jag jobbar hela påsken kanske kan någon ta en stänkare ÅT mig så bjuder jag igen när jag kliver av på måndag.
Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present.
Doktorn, får lillen dricka sötsaker så här sent? Han kan väl inte sova om han får en sockerkick nu?!?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|