08:ornas vardagssnack

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Heh, jag har bestämt mig för att lägga alla aspirationer på att vara snabb på hyllan, däremot kommer jag att fortsätta snacka skit som om jag vore snabb satan (allt är som vanligt, med andra ord):D

Jag känner en till som har lagt saker och ting på hyllan..
Får dock ett återfall eller två ibland.
DU är snabb...På en del sätt.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
DET har vi nog inga som heeelst problem att tro Milord...

Skillnaden mellan mig och dom andra snackpåsarna här är att jag HAR självinsikt. Släppte förbi en 125:a på Bogan på första skäggetkörningen jag var med på och skäms inte det minsta. Däremot har jag oförskämt roligt med att häckla andra...:D

Jag känner en till som har lagt saker och ting på hyllan..
Får dock ett återfall eller två ibland.
DU är snabb...På en del sätt.

Va FAAAN!? Lena lovade ju att hålla käften om det!:hihi

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Skillnaden mellan mig och dom andra snackpåsarna här är att jag HAR självinsikt. Släppte förbi en 125:a på Bogan på första skäggetkörningen jag var med på och skäms inte det minsta. Däremot har jag oförskämt roligt med att häckla andra...:D

Jag har aldrig släppt förbi någon, så jag har inte heller något att skämmas för :D

-@

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.

Med fabulös finess, fason och fulständigt fabulerande förstås det förståss :D

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA

Va FAAAN!? Lena lovade ju att hålla käften om det!:hihi

Och jag som precis tänkte skriva att jag INTE pratat med Lena om det.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tanken har aldrig slagit mig men om du påstår att du kan kicka igång en husa spelar det inte så stor roll om du kan köra eller inte... Det är porr :kär

(jo, jaaa, jag har fått spö av en husa efter ett startförsök och fick uppsöka akuten :( )

-@
Det behöver jag inte ens påstå att jag kan, det är en gåva och lätt som en plätt! :pannkyss

Nu SKA jag gå och lägga mig... :gnissla

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Alltså... Whisky måste förses med någon slags varningstext. Den innehåller extremt höga halter av verbal flatulens...

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Hade Min Herre väntat sig annat?:snobb

Vill jag driva ut en hop huliganer från krogen kallar jag på Milord. Vill jag ha kvar damsällskapet får Milord göra sällskap med lyktstolpen på parkeringen istället.

Kvalité är ett relativt begrepp :D
:dryg

Undrar vad grannarna tycker om jag ger mig i kast med en liten Kärcher som står i hallen med en liten läcka någonstans som måste fixas... Vatten har jag bara i köket och badrummet.

:ädit.. fan, det här blev ju OT så det bara stänker om'et... fy på mig.. Spank me someone .... please :D

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Valrog is leaving the house....
Nassi Nassi...FYLLGUBBAR...:D :D
Ingeli Hälsar...:yoparty

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Vill jag driva ut en hop huliganer från krogen kallar jag på Milord. Vill jag ha kvar damsällskapet får Milord göra sällskap med lyktstolpen på parkeringen istället.

Kvalité är ett relativt begrepp :D
:dryg

Undrar vad grannarna tycker om jag ger mig i kast med en liten Kärcher som står i hallen med en liten läcka någonstans som måste fixas... Vatten har jag bara i köket och badrummet.

:ädit.. fan, det här blev ju OT så det bara stänker om'et... fy på mig.. Spank me someone .... please :D

Ah! Ett klassiskt högtryckslavemang på gång, hör jag. *skalkar luckorna*
:hihi

Valrog is leaving the house....
Nassi Nassi...FYLLGUBBAR...:D :D
Ingeli Hälsar...:yoparty

Det får nog bli natti här med...Krama Inger från mig!:pannkyss

Last edited:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Ah! Ett klassiskt högtryckslavemang på gång, hör jag. *skalkar luckorna*
:hihi

Det får nog bli natti här med...Krama Inger från mig!:pannkyss

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :skrattaåt
Man får så dumma idéer på nattkröken av Whisky. Tur att man hann besinna sig. Men vi kan prova någon gång. Jag bjuder på första om du vill prova :D

Mjo. Skall skruvas i morgon. Dags att dra sig. Bara eeen liten droppe till.. *host*

Tjo gubbs! Ni är söta som Pokémonmooonster..

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Jag kan pina i mig en skvätt Caol Ila för din räkning, om jag måste...;)

Som att plantera pelargoner runt Barsebäck...inte mycket lönt.

Det låter uppoffrande, kanske ska ta mjölk istället :tummenupp

Jag bjuder igen på måndag... :yoparty

Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present. :tungan

Jag fyller år i sommar :tungan :)

Se det som avklarat grabben....FAAAAN va god den va!!!!:tungan :D :D

Hehe tack för den.

Öl och whiskey på måndag :tummenupp

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Heh, jag har bestämt mig för att lägga alla aspirationer på att vara snabb på hyllan, däremot kommer jag att fortsätta snacka skit som om jag vore snabb satan (allt är som vanligt, med andra ord):D

Det gör du helt rätt i.. :tummenupp
I Valrogs fall så har han inte kommit till den självinsikten ännu utan har ett skriande behov av att tro att det går fort som satan. :D

Fan! JAg haör hela tiden hur inger sitter och somnar bakpå när vi andra får sitta och köra med en hand på bromsen hela tiden..

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Det gör du helt rätt i.. :tummenupp
I Valrogs fall så har han inte kommit till den självinsikten ännu utan har ett skriande behov av att tro att det går fort som satan. :D

Fan! JAg haör hela tiden hur inger sitter och somnar bakpå när vi andra får sitta och köra med en hand på bromsen hela tiden..

Och vad faaaan fick du luft ifrån då????

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati