exiteme skrev:Ett år utan sex. Är du rent galen???? :kocko Det räcker utan en vecka, så är jag folkilsk![]()
Fast du kan ju skylla på att du ska bli oskuld igen, bara för att du inte hittar någon tjej som vill ha dig..![]()
![]()
ninja_1 skrev:det e ju just det..har man flickvän blir det typ 2-3 gånger i veckan..e man singel KAN man observera KAN" man ta hem en ny varje helg..som sagt varför inte bli oskuld igen..26 år å oskuld det ringer högt det![]()
![]()
![]()
exiteme skrev:Jag har faktiskt en väninna som är 32 år och oskuld!!!![]()
Stackars tjej. Hon vet inte vad hon missar...![]()
ninja_1 skrev:wooow 32 bast å oskuld..får hon inte gå utanför dörren???![]()
exiteme skrev:Hon väntar på den stora kärleken. (Som tyvärr redan har en flickvän...)
UrbanTiger skrev:Bara om du balsamerar den med valfett regelbundet så kan du kalla dej för oskuld i stort sätt hela tiden![]()
Gäller främst honor![]()
SSDD skrev:???Valfett ! Cuprinol har jag hört talas om ,att man penslar muffen eller klockspelet med som motmedel för asiatisk syfilis o dylikt!
Men valfett![]()
SSDD skrev:???Valfett ! Cuprinol har jag hört talas om ,att man penslar muffen eller klockspelet med som motmedel för asiatisk syfilis o dylikt!
Men valfett![]()
ninja_1 skrev:va faan är asiatisk syfilis för någe??
SSDD skrev:Ööööh
Samlingsnamn på dessa veneriska sjukdomar som har blivit resistenta emot Penc... penis.... Antibiotika! och alltså härjar fritt företrädesvis i såna länder som "lite lättare" skriver ut pen... Ähh !medicin ....
Då Kan man använda Cuprinol som alltså är en träimpregnering typ GIFTIG (innehöll förr Creosotolja) och tittar man på burken ståre att :" ...Emot Blåhjon,kantfnas och Nattsmyg "
Det där Nattsmyg! verkar dj-gt farligt och alltså penslar man muffen borde man kunna klara sig ifrån diverse otyg!
Kanske nåt för damerna oxå! (BB ?? )
![]()
ninja_1 skrev:det e ju just det..har man flickvän blir det typ 2-3 gånger i veckan..e man singel KAN man observera KAN" man ta hem en ny varje helg..som sagt varför inte bli oskuld igen..26 år å oskuld det ringer högt det![]()
![]()
![]()
HAYABUSAHENKE skrev:Cool 32 år oskuld,, visa bild!!!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |