1 år utan

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Re: Re: Åh!!! Oskuld!!

Mattias skrev:
Ja, då förstår vi säkert varför hon är oskuld.

Hon har redan visat bild på henne..... det var hon som ville dejta en massa bikers här. fast hon kammade hem noll trots att här finns sveriges mest kåta bojs ;)
Undrar varför :rolleyes:

750RR

Söder

Köra på 2 hjul, varför?!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
R1 -02 **SÅLD** Suzuki GSR 600 -07
Re: Re: Re: Åh!!! Oskuld!!

maverick_750rr skrev:
Hon har redan visat bild på henne..... det var hon som ville dejta en massa bikers här. fast hon kammade hem noll trots att här finns sveriges mest kåta bojs ;)

750RR
Då kan inte du ha träffat henne... Allt funkar väl för dig :p :D :D :D

crazy88

FD : NINJA_1
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
R1000

maverick_750rr skrev:

750RR

stackars hmm tjej..nån får ju offra sig!! jag tjing paxar för att inte!!

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Vem f-n vill ha en oskuld!? Bara jobbigt å lära upp nån.

Dessutom måste det vara jäkligt bra första gången för att han ska få en andra chans. Så han måste ju veta vad/hur han ska göra! :slicka :whip

Nä, jag bryr mig inte ett dugg om hur många killen har haft innan mig. Jag vet att jag är den bästa han haft och nånsin kommer att ha. :fakta

crazy88

Gick med
9 Jul 2003
Hoj
R1000
Frida skrev:
Vem f-n vill ha en oskuld!? Bara jobbigt å lära upp nån.

Dessutom måste det vara jäkligt bra första gången för att han ska få en andra chans. Så han måste ju veta vad/hur han ska göra! :slicka :whip

Nä, jag bryr mig inte ett dugg om hur många killen har haft innan mig. Jag vet att jag är den bästa han haft och nånsin kommer att ha. :fakta

hmm ja VET att tjejer bryr sig om hur många tjejer vi legat med..allafall har den frågan kommit upp på dom jag träffat..men ja kanske har fel :confused:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
ninja_1 skrev:
hmm ja VET att tjejer bryr sig om hur många tjejer vi legat med..allafall har den frågan kommit upp på dom jag träffat..men ja kanske har fel :confused:

Du fattar väl att du måste ljuga om det! :fakta

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)

maverick_750rr skrev:

750RR

Du har helt fel :fakta Det är inte samma tjej. Dessutom så kammade tjejen som ville dejta, inte noll! Men vem killen är, förblir en hemlighet....

crazy88

Gick med
9 Jul 2003
Hoj
R1000
Re: Re: Re: Re: Åh!!! Oskuld!!

exiteme skrev:
Du har helt fel :fakta Det är inte samma tjej. Dessutom så kammade tjejen som ville dejta, inte noll! Men vem killen är, förblir en hemlighet....

kom igen nu..Berätta :notme

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Frida skrev:

Icke att förglömma: NI måste visa att ni vet vad ni håller på med, för annars är ni ointressanta för oss. Finns inget tristare än en död sill i sängen som inte vet hur nåt funkar.....

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
ninja_1 skrev:

Det är bara för att de är osäkra på sig själva :fakta

Sen kan det ju va "kul" å veta, men det känns som det kvittar.

Mattias skrev:
För då kommer frågan tillbaka och DÅ blir det jobbigt. ;)

avslöjad

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Freppa skrev:
Icke att förglömma: NI måste visa att ni vet vad ni håller på med, för annars är ni ointressanta för oss. Finns inget tristare än en död sill i sängen som inte vet hur nåt funkar.....

Hur många gånger har man inte hört det! Att killens tidigare tjejer varit som döda sillar. Man börjar ju undra om killar bara drar till med det för att man ska känna sig bra. :rolleyes:

Men däremot är det många killar som tror att de inte gillar vissa saker i sängen, men det visar sig alltid (ja, alltid!) bero på att de tidigare tjejerna inte gjort det på ett bra sätt. :crash

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Frida skrev:
Men däremot är det många killar som tror att de inte gillar vissa saker i sängen, men det visar sig alltid (ja, alltid!) bero på att de tidigare tjejerna inte gjort det på ett bra sätt. :crash

Det finns saker som killar INTE gillar :fakta
Och dom ska ni ge f*n i :fatta!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll