1 års dag...

Freon_leon

Johan
Gick med
31 May 2004
Hoj
Snart en R6
hej alla! jag och min flickvän firar ett år på lördag, sitter och funderar på om man ska hitta på något eller inte och isof vad? Vi ska iaf ut och äta på kvällen är det tänkt, men ska man göra något mer?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Freon_leon skrev:
hej alla! jag och min flickvän firar ett år på lördag, sitter och funderar på om man ska hitta på något eller inte och isof vad? Vi ska iaf ut och äta på kvällen är det tänkt, men ska man göra något mer?

Gör något ni kommer att minnas. Filma när ni har sex. :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Freon_leon skrev:

Vad tycker ni om att göra?

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Freon_leon skrev:

Jag hade ngra ideér innan, men jag glömde bort dem efter jag läste McBs inlägg. Så filma när ni har sex :tummenupp

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
jag håller med tidigare talare, stanna hemma å ha oändligt med sex, filma behöver man inte göra, om man inte har alzheimers :tummenupp

Jonathan

Guest
Kanske älska med henne på köksbordet vore en ny grej ?
Eller på torktumlaren ?
Eller under soffan kanske ?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Köp ett fint halsband ( funkar ALLTID i ALLA lägen med tjejer ) och ge henne det när ni sitter vid bordet och käkar, innan så ger du henne den största rosen du kan hitta i blomster affären och ger henne lite massage så hon blir avslappnad. Berätta hur mycker du tycker om henne och att du är jätte glad att det verkligen är ni 2 och allt det andra fjanteriet som man tjatar om på alla "högtider".

Ps guldfynd brukar ha billigt glitter Ds

Paradoxy

Guest
spectre skrev:
Köp ett fint halsband ( funkar ALLTID i ALLA lägen med tjejer ) och ge henne det när ni sitter vid bordet och käkar, innan så ger du henne den största rosen du kan hitta i blomster affären och ger henne lite massage så hon blir avslappnad. Berätta hur mycker du tycker om henne och att du är jätte glad att det verkligen är ni 2 och allt det andra fjanteriet som man tjatar om på alla "högtider".

Ps guldfynd brukar ha billigt glitter Ds

Toffel :tungan

Paradoxy

Guest
spectre skrev:
Nej det är jag inte, jag är bara otroligt duktig på att ta mig till kvinnors underliv. Jag ser inte bra ut så jag måste smöra. Och smöra kan jag :yoparty

Det är därför jag inte behöver toffla menar du? :tungan

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Gör som ja gjorde för min på alla hjärtans dag ;D

Först släck ner rummet hos henne (hon vet inte att du är där o varit där o donat) Sen massa tända ljus. Sen i sängen bilda ett stort hjärta med vartannat choklad och gele hjärtegodis och i de ett stort utklippt hjärta från papper där de står "jag älskar dig". Lägg en bukett med 7st dyra rosor på hennes kudde. gör små hjärtelappar och häng upp i rummet på dom står de olika saker ex "du är söt" osv. Sen sätt på en låt. Sen kidnappa henne i skolan från salen. Tvinga hem henne me ögonbindel. Sätt på musiken o stäng dörren. Woila ta bort ögonbindeln o hon blir helt galen. Först tjuter hon. Sen filmar hon när ni har sex, hela natten.

Det funkar asbra.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Pr0bz skrev:
Sen filmar hon när ni har sex, hela natten.

Det funkar asbra.

Ja, skippa lull-lullet med godis och blommor, annars förväntas det bara större och större mutor vid varje "tillfälle" i framtiden.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
flugan skrev:
Ja, skippa lull-lullet med godis och blommor, annars förväntas det bara större och större mutor vid varje "tillfälle" i framtiden.

Har kommit på de ;D Orka slänga ut över 500spänn på alla hjärtans dag!

Bättre o köpa en videokamera man kan ha alla dagar :tuttar

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...