Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
MCK Vilse presenterar i samarbete med gamle:
Söder om Landsvägen tour 2005
Upplev Skånes vackra hörn Söderslätt - det genuina skånska jordbrukslandskapet söder om Landsvägen, den gamla vägförbindelsen mellan Malmö och Ystad besjungen av bl. a. Edvard Persson. Längs brungula sädesfält och mörkgröna betesfält passerar vi kyrkor, byar och gamla stationssamhällen *i en jävla fart.*
Vi passerar Nils Holgerssons Västra Vemmenhög och den nyskapade Näsbyholmssjön, kanske...
Så låter - nästan - beskrivningen i Sightseeing Malmös tappning.
Jag o gamle lär nog beskriva det lite annorlunda!
Slängde min GPS (Global Positioning System) och tog fram min KPT (Karta På Tanken) för en vecka sedan och drog söderöver.
Jag kan lova er att det finns en del riktigt trevliga vägavsnitt i området.
Samling klockan 11:00 på Shell / Mc Donalds - Öresund.
Tempot blir medium till snabbt.
Fikastopp kommer att planeras in.
Tidsåtgång... Skulle tippa på tre - fyra timmar.
Som vanligt...
Vid dåligt väder ställs rundan in!
1. Maverick_ou812
2. gamle
3.
4.
5.
Söder om Landsvägen tour 2005
Upplev Skånes vackra hörn Söderslätt - det genuina skånska jordbrukslandskapet söder om Landsvägen, den gamla vägförbindelsen mellan Malmö och Ystad besjungen av bl. a. Edvard Persson. Längs brungula sädesfält och mörkgröna betesfält passerar vi kyrkor, byar och gamla stationssamhällen *i en jävla fart.*
Vi passerar Nils Holgerssons Västra Vemmenhög och den nyskapade Näsbyholmssjön, kanske...
Så låter - nästan - beskrivningen i Sightseeing Malmös tappning.
Jag o gamle lär nog beskriva det lite annorlunda!
Slängde min GPS (Global Positioning System) och tog fram min KPT (Karta På Tanken) för en vecka sedan och drog söderöver.
Jag kan lova er att det finns en del riktigt trevliga vägavsnitt i området.
Samling klockan 11:00 på Shell / Mc Donalds - Öresund.
Tempot blir medium till snabbt.
Fikastopp kommer att planeras in.
Tidsåtgång... Skulle tippa på tre - fyra timmar.
Som vanligt...
Vid dåligt väder ställs rundan in!
1. Maverick_ou812
2. gamle
3.
4.
5.