någon ringde polisen idag när vi tränade lite på inhängnat område och sa att 50 hojar buskör, så polisen skickade hela styrkan
vil ni se bilder på hojåkning så glo HÄR
vil ni se bilder på hojåkning så glo HÄR
GixxerJensa skrev:2271921Är du säker på att det var en piketbuss som var där. Verkar vara lite överdrivet att skicka en piketstyrka efter några hojar.
Kanske var trafikbil? med kamera och skrammel där bakhakis skrev:2271923Se bilden, dock bara två man i den.... + att den som ringt dom hade sagt att vi var 50 hojar där..
Går inte att se på bilden att det är en piketbuss, kan vara vilken polisbuss som helsthakis skrev:2271923Se bilden, dock bara två man i den.... + att den som ringt dom hade sagt att vi var 50 hojar där..
GixxerJensa skrev:2271943Går inte att se på bilden att det är en piketbuss, kan vara vilken polisbuss som helst
Lär va nån sån där sambandscentral-buss-historia som dom har vid stora insatser eller trafikövervakningar... skickar nog inte piketstyrkan för lite "trafikövningar"hakis skrev:2271923Se bilden, dock bara två man i den.... + att den som ringt dom hade sagt att vi var 50 hojar där..
Hade jag vart där så hade jag inte ifrågasatt om det var piketbuss. Piketen är polisens "elitstyrka" och så vitt jag vet finns det bara piketstyrkor i stockholm göteborg och malmö. Verkar vara lite överdrivet av polisen att skicka dit en sån.Bruno skrev:2271951var du där???
RoggeK6 skrev:2271968Blev det några böter eller blev det straffknull direkt på platts ?
Får man lära sig den höft-posen på polishögskolan, eller kommer den med åren? Kanske är nån specialare från FBI eller nåt?RoggeK6 skrev:2271930Hohoho, är det Kling och Klang som står brevid hojen.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|