1 piket, 1 polisbil och 1 mc polis (bilder)

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Nova skrev:
2273616 Man blir ju mörkrädd över hur folk stavar. Men så är jag faktiskt en pedant också :banana
:tungan och på folks syn.... :hihi

Bruno skrev:
2273721 vem fan bryr sig. under 2 sidor så ha ni diskuterat samma sak. patetiska liv



rätt skall vara rätt. annars blir de bara fel :hihi
 

Dominator-Rocks

Guest
Bruno skrev:
2272150 ge fan i att peta mig med en pinne i örat



de avbröt väl igentligen inte men de tycke att det var en bra ide att sluta köra då någon hade klagat. inget att bråka om, bara att respektera.

personen som hade ringt in sa att det var minst 50 hojar ute på fältet som busade, därför slog de till med storsläggan. kan säga att de blev ganska paffa själva då de fattade att det var 4:a hojar, på taxirakan desutom. i vanliga fall bryr de sig inte då de tycker att det är bra att vi är där :tummenupp

:confused: :confused: Varför skall man respektera det ?

Vi är 3 grabbar och en qvinna som skall åka på inhägnat område imorgon.. jag har på känn at Mr Polis kommer att komma dit och terra men men dom kommer ju inte in på området :D :D så det skall väll vara lugnt! Inte en chans att jag tänker sluta köra i alla fall!!

Nu låter jag ju välldigt TUFF!! Men va faan när man för en gång skull håller sig till lagen och gör precis som man ska........................... :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
Dominator-Rocks skrev:
2273790 :confused: :confused: Varför skall man respektera det ?

Vi är 3 grabbar och en qvinna som skall åka på inhägnat område imorgon.. jag har på känn at Mr Polis kommer att komma dit och terra men men dom kommer ju inte in på området :D :D så det skall väll vara lugnt! Inte en chans att jag tänker sluta köra i alla fall!!

Nu låter jag ju välldigt TUFF!! Men va faan när man för en gång skull håller sig till lagen och gör precis som man ska........................... :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

det spelar ingen roll om det är inhängnat område om ni stör grannarna. försök starta en fiddy på din egna inhängnade tomt så kommer ni att få det hett om öronen. eller varför inte i lägenheten, mer inhängnat kan det inte vara :hihi . kommer polisen, så sluta. ni förstör bara för er själva om ni jävlas med polisen och grannar.
 

Dominator-Rocks

Guest
Bruno skrev:
2273808 det spelar ingen roll om det är inhängnat område om ni stör grannarna. försök starta en fiddy på din egna inhängnade tomt så kommer ni att få det hett om öronen. eller varför inte i lägenheten, mer inhängnat kan det inte vara :hihi . kommer polisen, så sluta. ni förstör bara för er själva om ni jävlas med polisen och grannar.

Jahopp, vi får la se vad som händer, om de kommer så tänker jag vara attans snabb att slänga av mig jackan och hänga den över skylten i alla fall, och in på området släpper vi inte in dom, om dom inte har papper osv...

Ps vi kör inte fiddy´s !
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
UltraMarine skrev:
2273824 xakt - Trafikpolisbuss är inte en Piketpolisbuss
Jag skulle definiera det som att "göra en höna av en fjäder"...


kunde inte sagt de bättre :banana :yoparty
 

Ringo

-
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Hemlös
Hoj
-
Hård skrev:
Får man lära sig den höft-posen på polishögskolan, eller kommer den med åren? Kanske är nån specialare från FBI eller nåt? :tomten

Fiiifan vilken skön kommentar :D *intar special FBI höft-pose*
 

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Täby
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Orka sitta och sönderanalysera vilken j*vla buss det var. Kan man inte bara skratta åt det roliga och vara glad sen? Jag riktar inte in mig på någon enstaka person utan ni som vet att ni är skyldiga tar åt er, resten, ha en fortsatt bra dag! :D
 

Dominator-Rocks

Guest
Bruno skrev:
2273808 det spelar ingen roll om det är inhängnat område om ni stör grannarna. försök starta en fiddy på din egna inhängnade tomt så kommer ni att få det hett om öronen. eller varför inte i lägenheten, mer inhängnat kan det inte vara :hihi . kommer polisen, så sluta. ni förstör bara för er själva om ni jävlas med polisen och grannar.

Ingen Polis !! :D Vi körde i 4 timmar och har en ridskola ca 1km därifrån inga klagomål ingen polis!!

Jävla grannar ni måste ha :mad: :mad: :fatta! :arsele :rock :blah
:machinegu :ajjabajja
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
Nova skrev:
2276511 Vad menades med "Duken" ? :confused:

kiillen på motarden har köpt en ny superduke :hihi

<<JOHAN>> skrev:
2276566 Vad det någon som fick böter?
Såg ut som att han stod och tittade på ktm`ens däck/reg skyllt

nej, inga böter. är man trevlig så får man oftast ett trevligt bemötande
 

Fyrfemti

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2008
Ort
Yeahh ;)
Hoj
Fyrfemti YZF 04
Sho, va detta ställe f18 i tullinge? Ifall ja, så hade jag några polisbilar.
Och några som övningkörde me båge, va extremt kul :) åkte in i skogen och poff va de borta.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top