Swedie skrev:Jag såg "Tjoffe" idag utanför Sviestadbanan. Så tröjor finns det nog varje dag på en Sporthoj nånstans i Sverige!
Skit i det då Nån med svart R1 o SH tröja.. eller kanske var det inte det.. hmm. ajjaTjoffe skrev:Nee det va inte jag iaf.
Har inte ens nån SH-tröja
Men coolt me många members iaf
Yoshi_gixxeRR skrev:O sedan dess har allt blivit bättre
Macho Woman skrev:Nej, jag tycker om en liten och trygg miljö där jag kan hålla koll på alla.
Yoshi_gixxeRR skrev:Du menar att du vill ha så lite konkurans som möjligt
JoS skrev:Nämen, jag är ju nummer 4!
Beat that!
Jo då måste det ha varit livat härConrad skrev:Vad kul ni måste ha haft när ni var 4st på forumet!
Det har o göra med att jag råkade.. hehe.. ta bort hela SH's databas en gång. Jag klickade på fel knapp Men iaf, när SH sen startade om så blev det typ 1000 reggade på en o samma dag.. nä men 500 kanske. heheConrad skrev:Vad kul ni måste ha haft när ni var 4st på forumet!
Swedie skrev:Det har o göra med att jag råkade.. hehe.. ta bort hela SH's databas en gång. Jag klickade på fel knapp Men iaf, när SH sen startade om så blev det typ 1000 reggade på en o samma dag.. nä men 500 kanske. hehe
Pratglad j*velSwedie skrev:
im no. 5loser skrev:Starkt jobbat swedie!!!!! (å alla andra som gör detta till en läsvärd site!)
loser (nr 17 = dackefejden!)
Ravetrancer skrev:im no. 5
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin