10 cm snö

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Ingen :´(
Snösituatonen här uppe är det lite si och så med nuförtiden.. Så jag har i pruncip skrinlagt planerna på skoter och börjar mer gå över på offroader och dubbdäck..

Helgardering lixom.. :banana

Bara å slita ihop lite stålars tills när fakturan kommer :huvet

Snö och halt är som vardag häruppe så ni får ha översende med att jag inte blir varken deprimerad eller chockad ;)

Florodoltarzan

Med lem
Gick med
30 Sep 2003
Skjutar-Södermalm förstås, var ska man annars bo?
Hoj
Nu: Kawa VN 800 Bobberbygge. Förut: Suzuki GS 750 -79 RIP, KTM Duke II -02 RIP, Honda CBR 929 RR -01 RIP, Honda Hornet 600 -05 RIP, KTM 640 LC4 -03 RIP, Kawa GPZ 750 -89 RIP
Nu får det fan vara nog. Var och torråkte pärlan igår där den står tryggt vinterförvarad. Att ha ett monster som står och blänker i all sin prakt utan att ens få rulla en meter på den är fan tortyr. Det gjorde mig glad hela dagen igår att den är så jävla schysst och att det nu inte är långt kvar tills man får ta ut henne på vägen och lyssna till skönsången.

Vaknar upp i morse - snö, snö och åter snö. Fan va B det här e, måste flytta till ett land där man kan åka året runt, det här är ju fan löjligt!

:huvet :huvet :huvet :huvet FRUSTRATION :huvet :huvet :huvet

Fan också//

Tarzan

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Saxat från min vädergubbe (atl.nu) :Bugar
Våren gör alltså en första framstöt över Götaland nu i veckan och i början av nästa vecka blir det troligen även vårlikt i Svealand. Luften är då god för 5-10 plusgrader om solen är framme. Även Norrland får mildare, men den kalla vinterluften glider bara långsamt bort över Finland.

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
BMW R90s skrev:
Våren gör alltså en första framstöt över Götaland nu i veckan och i början av nästa vecka blir det troligen även vårlikt i Svealand. Luften är då god för 5-10 plusgrader om solen är framme. Även Norrland får mildare, men den kalla vinterluften glider bara långsamt bort över Finland.
du är en ängel :pannkyss

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
BMW R90s skrev:

Yes!! Det betyder att alla skall ut å tokgasa nästa vecka så kanske vi kan pressa upp tempen någon grad, om nu växthusgasen inte är en myt :D

ListKid

Pysslar oxå med www.ripamfk.com
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
XJ 900 Diversion
Ähum... tog en lite tur ikväll... riktigt trevligt faktiskt... tänkte bara dela med mig av det, särskilt till våra vänner i norrland :yoparty

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Här i Tierp har vi massor av snö. Och just nu är det rätt kallt oxå. -13.5 grader! :6surkart
Bara att bylta på sig en himla massa kläder när man ska ut till affären strax. *suck*

// Lena som fryser

-PLASTMISSIL-

Guest
Näe, nu är jag trött på all snö..vill ha sommar och sol!!

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
ListKid skrev:
Ähum... tog en lite tur ikväll... riktigt trevligt faktiskt... tänkte bara dela med mig av det, särskilt till våra vänner i norrland :yoparty

Brr det måste vara kallt som bara F :va . Här i Karlshamn så är det inte något hojväder alls! :huvet

Vi var i garaget igår o bara stog o glodde på våra hojar, samtidigt som vi svor åt vädergudarna. Innan var vi snälla o bad :Bugar om att få fint väder men nu har vi fan fått nog asså :mad:

Men det första April då blir det åka av o så ÄR DET BARA!

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Florodoltarzan skrev:
Nu får det fan vara nog. Var och torråkte pärlan igår där den står tryggt vinterförvarad. Att ha ett monster som står och blänker i all sin prakt utan att ens få rulla en meter på den är fan tortyr. Det gjorde mig glad hela dagen igår att den är så jävla schysst och att det nu inte är långt kvar tills man får ta ut henne på vägen och lyssna till skönsången.

Vaknar upp i morse - snö, snö och åter snö. Fan va B det här e, måste flytta till ett land där man kan åka året runt, det här är ju fan löjligt!

:huvet :huvet :huvet :huvet FRUSTRATION :huvet :huvet :huvet

Fan också//

Tarzan

Föstår precis vad du menar.

Men här i Halmstad ska det regna ett par dagar nu, sen hoppas jag fan att det blir vaaaarmt!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln