100 knep att döda myror - Deluxtråd

Atombomber, de e d ända som funckar!
Myror utgör mellan 15 och 20% av den totala biomassan på planeten. Awesome.

got2b-2sexy-hair-spray_200x200_30304566.jpg

+
ta_ndare_216937c.jpg

Röjsåg brukar jag köra på stackmyrornas stackar.
Tror säkert era andra tips är bättre, men kanel brukar vara slutsålt i sommarstugeområdena på somrarna. Om det funkar är jag osäker på.

Röjsåg brukar jag köra på stackmyrornas stackar.
Tror säkert era andra tips är bättre, men kanel brukar vara slutsålt i sommarstugeområdena på somrarna. Om det funkar är jag osäker på.

Tror nog det är utmärkt till sommarens alla pajer. Så det funkar säkert. Eller menade du att man gör myrpaj? Då borde det ju vara ingefära till i så fall. Kanel och myror:zpy

Jag bor på bottenvåning och blir invaderad av myror ungefär vart annat eller vart tredje år. Fick tag på en Anticimex-märkt burk med vitt pulver som kort och gott heter "Mot småkryp". Jag brukar pudra ut detta längsmed golvlisterna under alla fönster och balkongdörrar och låta det ligga i ungefär 2 veckor. Jag brukar inte se skymten av något småkryp resten av året.

Angående mängden myror så har jag hört någonstans att ungefär 50% av jordklotets landmassa är bebodd av myror. Vet ej sanningshalten i detta men det kan väl stämma bra överens med att 15-20% av jordens biomassa är myror

Hur tar man död på en myrstack på bästa sätt? Jag har dricksvattenbrunnen rätt nära så glykol är ingen bra idé.

myrmedel som baseras på något de äter och inte dödar omebelbart nippon är bla ett sånt medel (brukar säljas som dosor man placerar ut

Jag bor på bottenvåning och blir invaderad av myror ungefär vart annat eller vart tredje år. Fick tag på en Anticimex-märkt burk med vitt pulver som kort och gott heter "Mot småkryp". Jag brukar pudra ut detta längsmed golvlisterna under alla fönster och balkongdörrar och låta det ligga i ungefär 2 veckor. Jag brukar inte se skymten av något småkryp resten av året.

Efter 20 burkar Myrr så provade jag "Mot småkryp" och satan vad effektivt, they are gone! :banana

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick