12-åring gripen för våldtäktsförsök

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Ja, som sagt, något allvarligt fel.

Eller så kanske han bara ville ligga? :va

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Det är förjävligt.
Var är värden på väg när grabbarna försöker ha sex med mycket äldre tjejer.
Har han ingen bror eller pappa som kan lära honom att jaga lamkött.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Det lär vara något psykiskt fel. Taskig uppfostran i grunden antagligen. Allt i dokumentären om dom ryska barnen som rånade och mördade handlade om taskig och jobbig uppväxt. Lär vara så i detta fallet oxå.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
på tal om ämnet så kan man ju undra vad det är för sjuk värld man lever i, tjejer verkar ofta bli antastade av okända personer.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmm som alla redan påpekat så är någonting helt klart galet med den ungen.

Men funderar lite på hur man som 19åring lyckas bli misshandlad, övermannad, och nära på våldtagen av en tolvåring...? Förstår inte riktigt hur det går till. :va

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
på tal om ämnet så kan man ju undra vad det är för sjuk värld man lever i, tjejer verkar ofta bli antastade av okända personer.

Ja, jag har hört av flera tjejer jag känner eller vart tillsammans med som blivit "klämda" på i tunnelbanan etc.... T.o.m. hos läkare. Ett ex berättade om en läkare som kändes lite väl närgången och tog på ställen som är svårförklarat hur det skulle kunna förklara symtomen... Skulle tro att det är mannens lust och fägring som ligger bakom... Vissa verkar inte nöja sig med tankar...

Hmm som alla redan påpekat så är någonting helt klart galet med den ungen.

Men funderar lite på hur man som 19åring lyckas bli misshandlad, övermannad, och nära på våldtagen av en tolvåring...? Förstår inte riktigt hur det går till. :va

Det fanns alltid nån i varje skola som var stor för sin ålder. Antar att det var den killen..

Last edited:

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Ja, jag har hört av flera tjejer jag känner eller vart tillsammans med som blivit "klämda" på i tunnelbanan etc.... T.o.m. hos läkare. Ett ex berättade om en läkare som kändes lite väl närgången och tog på ställen som är svårförklarat hur det skulle kunna förklara symtomen... Skulle tro att det är mannens lust och fägring som ligger bakom... Vissa verkar inte nöja sig med tankar...

Ja från det upp till 12-åringens agerande, som kille är det ju inget man tänker på så man kan ju undra hur det är att vara tjej, såg att de starta en joggingsida för tjejer så de kan boka tider och jogga tillsammans för att vara säkrare, konstigt det skulle vara ifall man skulle behöva tänka på sådana grejer.

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E

Du skulle bli förvånad över hur lätt du blir överrumplad av någon som är betydligt mindre än dig själv. Överraskningsmomentet har väldigt stor påverkan på hur väl man kan försvara sig, handlar oftast inte om att den som attackerar dig är speciellt fysiskt stark - se bara på Hagamannen. Inte en speciellt stor figur men han höll på att ha ihjäl ett flertal av de kvinnor han överföll.

Ett annat exempel:

Hoppar fem stycken på dig efter en kväll på stan har du avsevärt mycket större chans att klara dig med lindrigare skador om du har kunnat förbereda dig fysiskt och psykiskt på vad som kan (ska) hända. Blir du däremot påhoppad bakifrån och nedtryckt på marken har du liten chans att skydda dig eller mota bort dom som flugit på dig.

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Kanske kan vara så att 12 åringen är ett första januari barn och egentligen är äldre än 12.

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal

När jag gick i sjätte klass fanns det väl ändå ett par killar som gissningsvis var runt 180 cm. Kanske inga muskelberg, men ändå. Minns i a f att de var längre än vår magister.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Ja från det upp till 12-åringens agerande, som kille är det ju inget man tänker på så man kan ju undra hur det är att vara tjej, såg att de starta en joggingsida för tjejer så de kan boka tider och jogga tillsammans för att vara säkrare, konstigt det skulle vara ifall man skulle behöva tänka på sådana grejer.

Ja, och det lär vara ett sjukt mörkertal vad det gäller antastningar. Jag tror att dom flesta tjejer har något att berätta, som dom inte behövt råkat ut för.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det fanns alltid nån i varje skola som var stor för sin ålder. Antar att det var den killen..

När jag gick i sjätte klass fanns det väl ändå ett par killar som gissningsvis var runt 180 cm. Kanske inga muskelberg, men ändå. Minns i a f att de var längre än vår magister.

Mjo, kan la vara så. Min första reaktion var väl att en tolvåring är ett litet barn, medans någon som är 19 är ungefär så stark man blir. Men har väl tänkt lite snett. :näsblod

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Det ska börjas i tid som man säger... :näsblod

När man själv var 12 satt man ju och kolla Bolibompa och sen direkt i säng, typ... :D

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Mjo, kan la vara så. Min första reaktion var väl att en tolvåring är ett litet barn, medans någon som är 19 är ungefär så stark man blir. Men har väl tänkt lite snett. :näsblod

Min dotter är 13 och går i sjuan. Och det är ingen kille i hennes klass som är längre i alla fall... Och hon är 174. Grabbar brukar börja sträcka på sig i sjuan och upp till 1 ring... Det är under den tiden dom drar ifrån brudarna i längd..

Rydstedt1989

Guest
Om ens föräldrar även är syskon, ja då blir det såhär.....

S.a.s Pissa i gen-poolen.

Det är ju rent av vidrigt att Barn, för det är fan vad man är när man är 12år, får lära sig sånt här.
Och att det har blivit en del av vardagen att tjejer/kvinnor inte ska kunna känna sig 100% trygga. Detta gäller i och för sig även män.

Elmer fudd: diffpicable!!

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...