12-åring gripen för våldtäktsförsök

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag har ingen aning om hans etniska ursprung, hur mycket pengar hans pappa tjänade eller vad han hade för betyg i skolan och det var väl lite det som var min poäng. Innan hans bakgrund är fastställd blir alla åsikter om fallet ingenting annat än spekulationer. Skillnaden på sanning och sannolikhet är för övrigt något som du kanske borde fundera lite på.

Jag har en aning men jag vet inte, kanske något du borde fundera på?
Vad gäller sanning respektive sannolikhet känner jag mig trygg i de olika begreppen men tack för tipset.
Oftast är det ju spekulationer när man bettar, annars vore det fuskigt. Varför vill du inte sätta emot? Är du orolig att förlora? Är du rasist månne? :hihi

Manchester United vann med 4-1 mot Portsmouth igår, de ligger tvåa i PL. Portsmouth ligger sist. Det var så klart bara spekulationer från alla miljontals som bettade att ManU skulle vinna. Ingen visste ju, de var säkert bara fördomsfulla mot Portsmouth. Och rasister förstås. Säkert Vellinge-bor på köpet!

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Jag har en aning men jag vet inte, kanske något du borde fundera på?
Vad gäller sanning respektive sannolikhet känner jag mig trygg i de olika begreppen men tack för tipset.
Oftast är det ju spekulationer när man bettar, annars vore det fuskigt. Varför vill du inte sätta emot? Är du orolig att förlora? Är du rasist månne? :hihi

Manchester United vann med 4-1 mot Portsmouth igår, de ligger tvåa i PL. Portsmouth ligger sist. Det var så klart bara spekulationer från alla miljontals som bettade att ManU skulle vinna. Ingen visste ju, de var säkert bara fördomsfulla mot Portsmouth. Och rasister förstås. Säkert Vellinge-bor på köpet!
Hitlerlovers :mattias

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
Tror du det är sämre för en utvsningshotad att vara 12 år i passet än 20 år menar du? :confused:

Annars kan man ju alltid ta till beprövade trick, vem minns inte favoriter som jordkällaren? :lol Den skulle nog få den mest batik-klädde näbbstöveln att dra tillbaka alla hot om återvandring till någons hemmaregion.
Inget nytt direkt.i år gick en på jobbet i pension vid 68 eller som det står på hans körkort 65:va man kanske skulle börja tillämpa kol14 metoden

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM